رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 508452

نامجومطلق: فریب جایگاه پیکان را نمیخوریم/ کسی حق ندارد به داربی فکر کند

ساعت24-مربی استقلال می‌گوید در مصاف تیمش مقابل پیکان، فریب جایگاه این تیم را در جدول نمی‌خورد.

مجید نامجومطلق مربی استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل پیکان در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: باید به خاطر غیبت فرهاد مجیدی عذرخواهی کنم. او تمرکزش را روی بازی گذاشته است و بعد این چند بازی‌ در یک مصاحبه مفصل به نشست می‌آید. ما با تیمی بازی داریم که به لحاظ فنی قابل احترام است. ما فریب جدول را نمی‌خوریم و این بازی برای سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای ما از اهمیت زیادی قائل است. با تمریناتی که انجام دادیم، سعی می‌کنیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. ما تیم مقابل را آنالیز کردیم و بازی به بازی پیش می‌رویم. امیدوارم با پیروزی در این بازی بتوانیم سهمیه آسیا را کسب کنیم و تمرکز خود را روی بازی‌های بعدی بگذاریم.

او ادامه داد: در این چند مسابقه، بازیکنان ما کیفیت خوبی ارائه دادند و نشان دادند اگر چند بازیکن مصدوم باشد، نفرات وظیفه خود را انجام می‌دهند. ما هواداران خود را نداریم و اگر آن‌ها بودند می‌توانستیم این بازی‌ها را تقدیم‌شان کنیم. امیدوارم مشکل کرونا حل شود و حضور آن‌ها کیفیت بازی را افزایش دهد.

نامجومطلق درباره مصدومان تیم استقلال گفت: با تلاش کادر پزشکی، شرایط مصدومان تیم بهتر می‌شود. ما سه بازیکن مصدوم خود را در تمرین روز گذشته داشتیم و نرم‌دوی کردند. ما دو بازیکن خود را یعنی مطهری و اسماعیلی در این بازی قطعا نداریم.شیخ می‌خواهد به تیم کمک کند اما ما باید روی بازی‌های آینده نیز تمرکز کنیم.

مربی استقلال افزود: تفکر بازیکنان ما بسیار حرفه‌ای است و ما باید بازی به بازی پیش برویم. ما دو بازی سرنوشت‌ساز در لیگ برتر داریم و تمرکز ما روی بازی با پیکان است. هیچ بازی حق ندارد به داربی فکر کند. تمام تلاش ما این است تا مقابل پیکان پیروز شویم تا سهمیه را کسب کنیم.

او درباره انتشار قرارداد دیاباته گفت: این یک مساله مدیرتی است و من در آن دخالت نمی‌کنم.

نامجومطلق درباره لیست فصل بعد استقلال گفت: ما اول باید بدانیم در اختیار خواهیم داشت. با توجه به پتانسیلی که استقلال دارد، خیلی لازم نیست وارد بازار نقل و انتقالات شویم اما هر تیمی بالاخره چند بازیکن برای فصل بعد نیازش می‌شود و این مساله در برنامه ما وجود دارد. آقای مجیدی لیستش را به باشگاه اعلام می‌کند. با توجه به توان فنی بازیکنان، باید نفرات لازم را حفظ کنیم و بعد به دنبال بازیکنان دیگر باشیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها