رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 508453

مربی پیکان: استقلال را شکست میدهیم/ در لیگ برتر میمانیم

ساعت24-مربی پیکان می‌گوید تیمشان در رقابت‌های لیگ برتر می‌ماند.

احمد کعبیان‌پور مربی پیکان در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل استقلال در هفته بیست ونهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: بازی مقابل استقلال بسیار برای ما مهم است. استقلال دوست دارد که سهمیه بگیرد و ما هم می‌خواهیم از منطقه سقوط فاصله بگیریم و تمام تلاش خود را کنیم تا در این بازی نتیجه لازم را به دست آوریم.

او ادامه داد: در بازی رفت آقای ویسی سرمربی پیکان نبود و شرایط آن بازی باعث شد که در استادیوم آزادی بازی کنیم. کاش این بازی در شهرقدس برگزار می‌شد که حالت عادلانه برقرار شود اما این تصمیم سازمان لیگ است و ما به آن احترام می‌گذاریم.

مربی پیکان افزود: پیکان به دنبال پیروزی و کامل کردن کارش است و استقلال هم جزو مدعیان است. آقای ویسی سر صحبتی که با داور داشتند یک جلسه محروم شدند و با رای و کمیته انضباطی این محرومیت به دو جلسه رسید.

او در پایان گفت: ما بازیکن مصدوم نداریم و همه هستند و احساس مسئولیت می‌کنند. تیم ما در لیگ برتر می‌ماند چون بازیکنان احساس مسئولیت دارند و با احترام به تیم مقابل می‌خواهیم استقلال را شکست دهیم. باید به تیم‌های پایین جدولی احترام گذاشته شود چون این تیم‌ها دارند تلاش می‌کنند و امیدوارم این مساله رعایت شود

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها