رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 508454

برخورداری: امسال سورپرایز لالیگا هستیم/ با حفظ پروتکل‌ها تمرینات را دنبال میکنیم

ساعت24-یک لژیونر هندبال ایران گفت: فشار و شدت تمرینات بالا است و تیم جوان و خوبی داریم، امیدوارم امسال بتوانیم سوپرایز خوبی برای لالیگا باشیم.

سعید برخورداری در مورد آغاز تمریناتش با تیم هندبال گوادالاراخا اسپانیا اظهار کرد: مدتی است که تمرینات‌مان شروع شده و صبح و عصر و روزی حدود ۷ ساعت تمرین داریم. تمرینات‌مان بسیار پرفشار و سنگین است، معمولا تمرینات پیش فصل این شرایط را دارد. در این شرایط تست‌های مربوط به کرونا را نیز به صورت هفتگی انجام می‌دهیم و خداراشکر هیچ مشکلی وجود ندارد.

دروازه‌بان تیم گوادالاراخا اسپانیا در ادامه گفت: تنها اتفاق خاص این بود که ما یک بازی دوستانه با یک تیم دسته یک داشتیم که تست کرونای دو تن از بازیکنان‌شان مثبت شده بود و بازی لغو شد. البته بازی دوستانه با یک تیم لیگ برتری جایگزین شد و یک بازی تدارکاتی را پشت سر گذاشتیم.

او گفت: خداراشکر شرایط تیم‌مان خیلی خیلی خوب است. فشار و شدت تمرینات بالا است ولی تیم جوان و خوبی داریم. بازیکنانی که جذب شدند همه بازی خوب و با کیفیتی مخصوصا در بازی دوستانه از خود نشان دادند. امیدوارم امسال بتوانیم سوپرایز خوبی برای لالیگا باشیم چون تیم خیلی جوانی هستیم که خیلی روی تیم ما حساب نمی‌کنند. می‌توانیم سوپرایزی باشیم برای همه تیم‌ها و امیدوارم این اتفاق بیفتد. امیدوارم در این سال نتایج خوبی بگیریم.

برخورداری افزود: تمرینات و بازی‌های تدارکاتی ما با حفظ دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های سختگیرانه و جدی انجام می‌شود و خداراشکر تا این لحظه مشکلی ایجاد نشده است. مسابقات لیگ هم قرار است طبق برنامه ۲ سپتامبر (۱۲ شهریور) شروع شود البته اگر مشکل یا اتفاق خاصی ایجاد نشود. امیدوارم همه چیز به خوبی پیش رود.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال در ادامه درباره نحوه برگزاری مسابقات لالیگای اسپانیا در شرایط کرونا گفت: تاریخ دقیق همه مسابقات و بازی‌ها تا آخر مسابقات مشخص است و همه مسابقات طبق برنامه انجام خواهد شد. نحوه برگزاری نسبت به سال گذشته تغییر زیادی نکرده است. سال گذشته لیگ با ۱۶ تیم انجام شد ولی امسال دو تیم اضافه شده‌ است. به خاطر شیوع کرونا و توقف لیگ هیچ تیمی سقوط نکرد و دو تیم هم از دسته یک بالا آمد. تنها تفاوت امسال جام حذفی است که ۸ تا تیم اول دور رفت در یک شهر مسابقه می‌دهند، مثل قبل نیست که به صورت رفت و برگشت و حذفی مسابقه‌ها انجام می‌شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها