رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 508498

روایت آرش برهانی از اعتمادی که به فرهاد مجیدی دارد

ساعت 24-مهاجم سابق استقلالی‌ها می‌گوید که امید زیادی به فینالیست شدن استقلال در جام حذفی دارد.

آرش برهانی یکی از خوشحال ترین استقلالی‌ها پس از رسیدن آبی‌پوشان به نیمه نهایی جام حذفی است و دلایل خودش را دارد. آرش در این مورد می گوید: موضوع خوشحالی من، پیش‌بینی‌هایی است که بارها انجام دادم و بعضی ها باور نمی کردند. از همان روز نخستی که فرهاد مجیدی جانشین استراماچونی در استقلال شد، با اینکه فشار زیادی را تحمل می کرد اما ما که رفقا و نزدیکان فرهاد بودیم می‌دانستیم در این تیم موفق خواهد شد. با این حال بعضی ها با هشتگ هایی در فضای مجازی، به دنبال تخریب استقلال و فرهاد بودند و می‌خواستند دوباره به گذشته برگردندن در حالی که مجیدی پا پس نکشید و به کار خود ادامه داد تا جایی که در یکی از مهمترین بازی‌های سال ۹۹ فوتبال ایران موفق شد تیم فوتبال سپاهان با آن همه ستاره را از پیش رو بردارد.

برهانی اضافه کرد: من از روز اول هم به مجیدی اعتقاد داشتم و فکر می‌کنم استقلال در این بازی بعد از دو گلی که به ثمر رساند، می‌توانست حداقل یک بار دیگر دروازه سپاهان را باز کند. به هر ترتیب همه استقلالی ها باید از اتفاقی که رخ داده، خوشحال باشند. خودمان به کسب قهرمانی در جام حذفی امیدواریم و فکر می‌کنم فرهاد شایستگی آن را دارد که موفقیت هایش را در استقلال با بالا بردن جام قهرمانی در تورنمنت حذفی کامل کند.

آرش در نهایت گفت: همه استقلالی ها، پیشکسوتان و هواداران باید بیشتر از گذشته از این تیم حمایت کنند تا استقلال بتواند در کنار نایب قهرمانی لیگ برتر گام بلندی برای قهرمانی در جام حذفی بردارد. بازیکنان هم بیشتر از قبل زحمت می کشند و این ها نشان می دهد استقلال به شرایط بسیار خوبی رسیده و نیاز به حمایت بیشتری دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها