رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 508504

۵۹ بیمار مبتلا به کرونا داوطلب کنکور ۹۹ هستند/ تکمیل فرم سلامت برای همه

ساعت 24-سخنگوی سازمان سنجش گفت: با پایان مهلت تکمیل فرم خود اظهاری ابتلا به بیماری کرونا برای داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹، آمار داوطلبانی که ابتلا خود به کرونا را تایید کرده اند، مشخص شد.

فاطمه زرین آمیزی افزود: به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) امسال تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شده است.

وی افزود: داوطلبانی که علائم بیماری آنها از تاریخ ۱۶ مرداد ۹۹ به صورت قطعی تایید شده بودند فرصت داشتند تا در روزهای ۲۲ تا ۲۳ مرداد ۹۹ با مراجعه به درگاه اینترنتی سازمان سنجش (بخش آزمون سراسری) فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

سخنگوی سازمان سنجش اضافه کرد: سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای داوطلبانی که این فرم را تکمیل کرده اند بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت مکانی جداگانه در نظر می گیرد و آزمون آنها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: همچنین همه داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ لازم است از روز سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۹۹ به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام کنند. اطلاعات این فرم در وزارت بهداشت محفوظ است. تکمیل این فرم به منزله تأیید سلامت داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ است.

به گزارش مهر، آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در روزهای چهارشنبه ۲۹ مرداد، پنجشنبه ۳۰ مرداد، جمعه ۳۱ مردادماه و شنبه اول شهریور ماه سال ۱۳۹۹ در سراسر کشور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مصوب برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها