رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 508533

اقدام تازه ترامپ علیه رای ‎گیری پستی

ساعت 24-رئیس جمهوری آمریکا گفت که از تایید بسته کمکی مرتبط با کرونا ویروس خودداری می‌کند چون دموکرات‌ها می‌خواهند این بسته شامل اعتبارتی برای رای‌گیری پستی باشد.

به گزارش یاهو نیوز، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا گفت، دموکرات‌ها کمک ۲۵ میلیارد دلاری برای سرویس پستی آمریکا می‌خواهند و ۳.۵ میلیارد دلار آن برای تقویت زیرساخت‌ها در بحبوحه چالش‌های لجستیکی است که با پاندمی کووید-۱۹ ایجاد شده و انتظار می‌رود در نوامبر برخی از رای‌دهندگان را از حضور در پای صندوق‌های رای منع کند.

ترامپ در مصاحبه با فاکس بیزنس گفت: آنها ۳.۵ میلیارد دلار برای چیزی می‌خواهند که در نهایت کلاهبرداری خواهد بود، این اساسا پول انتخابات است. آنها ۲۵ میلیارد دلار برای اداره پست می‌خواهند. حالا آنها به این پول نیاز دارند تا کار اداره پست پیش برود و بتواند میلیون‌ها میلیون برگ رای را جمع‌آوری کند. اگر آنها به این دو خواسته نرسند، بدین معناست که شما نمی‌توانید یک رای‌گیری پستی همگانی داشته باشید.

دونالد ترامپ غالبا از آنچه توطئه‌های گسترده برای تقلب انتخاباتی توصیف می‌کند و می‌تواند میلیون‌ها رای‌دهنده را تحت‌الشعاع قرار دهد، انتقاد می‌کند اما کاخ سفید هیچ مدرکی در حمایت از این ادعا ارائه نکرده است و برخی از ایالت‌های آمریکا هم‌اکنون از این فرایند استفاده می‌کنند. او به گزارش‌هایی درباره توزیع و فرایند برگ رای پستی در انتخابات‌های محلی از جمله درخواست‌هایی برای رای‌دهی غیابی که برای "سگ‌ها" و "مردگان" ارسال شده است، اشاره کرد.

این در حالیست که خود ترامپ و برخی از کارکنانش به صورت پستی و غیابی از داخل کاخ سفید رای دادند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها