رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 508571

فرمانده کل ارتش در دیدار با آزادگان: ما امانتداران کسانی هستیم که از جان و مال خود را برای حفظ نظام گذشتند

ساعت24-فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با تعدادی از آزادگان گفت: آزادگان در دوران اسارت، سربلند ماندند و نماد عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دیدار، از آزادگان به عنوان پرچم اقتدار جمهوری اسلامی در غربت و مظلومیت یاد کرد و گفت: آزادگان در دوران اسارت، سربلند ماندند و نماد عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند. آنها نشان دادند که به راستی تربیت یافتگان مکتب عاشورا، امام حسین علیه السلام و حضرت زینب سلام الله علیها هستند.


وی با بیان اینکه امیدواریم خداوند به ما کمک کند تا بتوانیم قدردان زحمات و ایثارگری‌های آزادگان سرافرازمان و حافظ پیام آزادگی‌شان باشیم افزود: شما آزادگان عزیز پیام‌بر و پیام‌آور ایستادگی، صبر، استقامت، اقتدار و موفقیت بودید. شما نشان دادید که چگونه می‌توان بر ارزش‌ها پافشاری کرد و روی آنها ایستاد و این درس آزادگی و سرافرازی را تا سالهای سال به همه نسل‌های ما داده و خواهید داد.

فرمانده کل ارتش اذعان داشت: دیدار با شما عزیزان، جانبازان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، یادآوری این موضوع مهم است که چه کسانی چه زحماتی را متحمل شدند تا امروز این مسئولیت‌ها به دست امثال ما بیفتد و ما وظیفه داریم برای تحقق آرمان‌ها و اهداف والای این عزیزان بکوشیم و قدردان زحماتشان باشیم.

امیر سرلشکر موسوی همچنین تصریح کرد: دیدار با شما بزرگواران به ما یادآوری می کند که امنیت، سربلندی و موفقیت کشور مدیون چه کسانی است و ما امانتداران عزیزانی هستیم که با سختی و مشقت در مسیر حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جان و مال خود گذشتند.



فرمانده کل ارتش تأکید کرد: ما در شرایطی که در مقایسه با آن دوران شرایط سختی هم نیست، وظیفه داریم برای صیانت از اقتدار و عزت کشور عزیز ایران اسلامی دنباله‌رو شهدا، آزادگان و جانبازان باشیم.

در این دیدار که امیر سرتیپ دوم محمد رضا فولادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش نیز حضور داشت، آزادگان به بیان خاطرات دوران دفاع مقدس و اسارت پرداختند.

گفتنی است، امیر سرتیپ دوم محمود محمودی، سرهنگ حسین مبارکی، سرهنگ محمدابراهیم باباجانی، سرهنگ جواد شیرمحمدی، سرهنگ مجتبی جعفری، سرهنگ حمید فلاح‌دوست، سرهنگ حمید زارعی، سرهنگ محمد حدادی، سرهنگ محسن جعفری، سرهنگ ابوالفضل مهراسبی، سروان سیدرحیم فرقانی و ناوبانیکم محمد پازوکی آزادگان سرافرازی بودند که در این دیدار حضور داشتند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها