رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 508577

در دیدار امروز ظریف و قالیباف چه گذشت؟/ معمای پیشنهاد رئیس مجلس برای تشکیل یک وزارتخانه جدید

ساعت24- مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی از دیدار وزیر امور خارجه و معاونان این وزارتخانه با ریاست مجلس خبر داد.

بابک نگاهداری، مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی از دیدار وزیر امور خارجه و معاونان این وزارتخانه با ریاست مجلس خبر داد.

وی افزود: در این دیدار ضمن تبادل نظر در خصوص اهم موضوعات سیاست خارجه اعم از شکست آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل در تمدید تحریم تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران و تحولات لبنان در شرایط کنونی، بر لزوم وفاق ملی بیشتر در ایام پیش‌رو برای تقویت مقاومت فعال و عبور از تحریم و فشار حداکثری آمریکا تاکید شد.

نگاهداری تصریح کرد: در این دیدار ضمن تبیین اهمیت ایجاد تمرکز و انسجام در حوزه تجارت خارجی، پیشنهاد شکل‌گیری وزارت امور خارجه و تجارت بین الملل از سوی قالیباف ارائه گردید و آمادگی مجلس برای بررسی و در دستورکار قراردادن این موضوع مطرح شد.

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس، تبدیل رویکرد مدیریتی وزارت امور خارجه از سیاسی-امنیتی به اقتصادی –سیاسی را فراز دیگری از مباحث مطرح شده از سوی ریاست مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و توجه به بهره‌مندی از ظرفیت‌های دیپلماسی در شرق آسیا و آمادگی مجلس برای فعال‌سازی دیپلماسی پارلمانی خود در عرصه اقتصاد بین الملل را از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بیان نمود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها