رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 508595

چرا طارمی تیم پورتو را انتخاب کرده است

ساعت 24 - یک روزنامه پرتغالی دلایل علاقه مهدی طارمی به انتخاب تیم پورتو را اعلام و تاکید کرد توافق با این باشگاه به زودی اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روزنامه ابولا پرتغال امروز در خبری که روی جلد خود هم قرار داده بود، اعلام کرد مهدی طارمی تصمیم قطعی خود را برای حضور در تیم پورتو پرتغال گرفته است.این روزنامه به تازگی نسخه اینترنتی خبر خود را هم منتشر کرده است. در این خبر آمده است که توافق باشگاه ریوآوه برای انتقال طارمی به پورتو ساعات پایانی خود را طی می کند. ابولا جزئیات دلیل تصمیم طارمی برای حضور در تیم پورتو را اینطور عنوان کرده است: «بازی در تیم قهرمان پرتغال، دیده شدن به عنوان اولین گزینه خط حمله پورتو، بازی در لیگ قهرمانان اروپا و زندگی در شهر پورتو.»

این روزنامه همچنین از سهم ۴۰ درصدی طارمی در این انتقال به عنوان دیگر عامل مهم برای تحریک طارمی و حضورش در تیم پورتو یاد کرده است: «طارمی علاقه ای به طولانی کردن پروسه انتقالش ندارد. وی می خواهد بدون تاخیر وارد چالش جدید شود؛ صرفنظر از اینکه تیم براگا چه تلاشی برای جذبش خواهد داشت. این انتقال نباید بی نتیجه بماند و ممکن است تا اوایل هفته آینده (روزهای دوشنبه یا سه شنبه) انجام شود.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها