رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 509711

آشنائی با محبوب ترین موتور جستجو کالای ایرانی، نوبشو!

رپورتاژ تبلیغی / اگر با مفهوم موتور جستجوی کالا آشنا باشید ، می دانید که امروزه برای کاربران ایرانی یک نیاز مبرم محسوب می شود

dir="RTL" style="text-align:right">نوبشو، نام برندی جدید و محبوب در میان کاربران ایرانی در میان فروشگاه های اینترنتی است که در رده موتور جستجوی کالا توانسته محبوبیت قابل قبولی را بدست بیاورد .

اگر با مفهوم موتور جستجوی کالا آشنا باشید ، می دانید که امروزه برای کاربران ایرانی یک نیاز مبرم محسوب می شود زیرا گستره تنوع محصولات و نیز گستردگی خدمات و پشتیبانی فروشندگان مختلف، این نیاز اساسی را برای کاربران بوجود می آورد که بر یک فروشنده یا برند خاص تکیه نکرده و با بررسی خدمات و کیفیت متفاوت فروشندگان مختلف، بتوانند بنا به شرایط ، انتخابی صحیح داشته باشند .

نوبشو، بصورت مشخص دارای ویژگی های منحصر بفردی می باشد که در اینجا به آنها اشاره می نمائیم .

- نوبشو، درای بیش از دو میلیون محصول فعال برای ارائه است!

- نوبشو دارای یک موتور جستجوی قدرتمند است و در توسعه آن از متخصصان و کارشناسان خبره بهره گرفته است .

- نوبشو، در عین ارائه خدمات حرفه ای مطابق با نیاز کاربر بسیار ساده و کاربرپسند است .

- پلتفرم نوبشو، بصورت تخصصی، خدماتی را در خصوص ارتقا کسب و کار ارائه می دهد .

- نوبشو با ارائه اطلاعات دقیق در ژورنال تخصصی نوبشو، انتخاب کاربر را برای خرید محصول ساده تر می سازد .

پیش از ظهور نوبشو، دیگر موتورهای جستجو، سعی در ارائه محصولات به تعداد زیاد به هر قیمت به کاربران را داشته اند. در این میان مشکلات گوناگونی بر سر راه این موتورهای جستجو بوده که نوبشو با مرتفع نمودن این دسته از ضعف ها و مهندسی صحیح یک موتور جستجو هم اکنون به عنوان یک موتور جستجوی موفق فعالیت می کند .

پلتفرم نوبشو، در حال حاضر دارای بیش از 2 میلیون محصول فعال برای ارائه است. فروشندگان تنها با داشتن استانداردهای خاصی نظیر داشتن اینماد می توانند در نوبشو احراز هویت شده و محصولات خود را برای فروش در این پلتفرم قرار دهند .

خوشبختانه بر خلاف بسیاری از موتورهای جستجو که کیفیت خدمات محدود به رابطه فروشندگان محصول با پلتفرم می باشند، نوبشو، موتورجستجویی ضابطه محور است و در عین رفتار حرفه ای و دوستانه ، رضایت مشتریان را در اولویت قرار داده است .

یکی دیگر از اولویت های نوبشو برای رساندن نوبشو به هدف جلب رضایت مشتریان، ارائه رابط کاربری ساده می باشد. کاربران از مبتدی تا حرفه ای می توانند با رابط کاربری نوبشو بزودی ارتباط برقرار نموده و به راحتی محصول مورد نظر خود را بیابند . سادگی کار موجب جلوگیری از اتلاف وقت کاربران خواهد شد .

نوبشو برای طراحی و مهندسی، از مهندسان مبتکر و متخصص بهره جسته است . پروسه مهندسی موتور جستجوی نوبشو برای رعایت workflow ها جدی در نظر گرفته شده و هر قسمت بصورت تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفته و مشکلات در هر قسمت از فرآیندها مورد بازبینی و اشکال زدائی قرار گرفته است .

زمانی که به دنبال انتخاب یک محصول در نوبشو هستید، به طبع وجود فروشندگان مختلف و تفاوت در تنوع محصولات در یک دسته ممکن است شما را به عنوان خریدار کمی سردرگم نماید. نوبشو در این قسمت نیز به فکر کاربران بوده و با ارائه ژورنال نوبشو و با ارائه بیش از 2000 مقاله در زمینه های مختلفی که بسیاری از آنها برای اولین بار به زبان فارسی تولید شده اند، به بررسی محصولات مختلف می پردازد و حتی برندهای یک دسته را نیز با هم مقایسه می نماید .

تشخیص اجناس اوریجینال از فیک و معرفی انواع برندهای خارجی و ایرانی و مزایا و معایب هریک و ویژگی های هر محصول از جمله مواردی است که در ژورنال نوبشو مورد بررسی قرار می گیرد .

به منظور ارتقای کسب و کار خود نیز می توانید از خدمات نوبشو مارکتینگ استفاده نمائید، جائی که دغدغه های دیجیتال مارکتینگ و توسعه کسب در کانون توجه قرار گرفته است .

مواردی نظیر سفارش تولید محتوا و یا سفارش طراحی سایت را می توانید در قسمت نوبشو مارکتینگ بیابید .

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها