رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 510774

خرید ارز دیجیتال ترون فرصت از دست رفته برای بیت کوین را جبران میکند!

رپورتاژ تبلیغی / خرید ترون - TRX یکی از بهترین سرمایه گذاری‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. ارز دیجیتال Tron نزد تریدرها محبوبیت یافته و آینده روشنی مقابلش قرار دارد.

dir="RTL" style="text-align:right">

ممکن است با دیدن قیمت خرید بیت کوین در حال حاضر و مقایسه آن با ارزش همین ارز دیجیتال چند سال قبل‌تر، افسوس خورده و یک فرصت بزرگ برای کسب سودی فراوان را از دست رفته ببینید، اما بازی همچنان ادامه دارد؛ بازار رمز ارزها روز به روز داغ‌تر شده و گزینه‌های جدیدی با آینده روشن، متولد می‌شوند. به عنوان نمونه می‌توان به ترون اشاره کرد.

ترون با نماد اختصاری TRX را باید یکی از پروژه‌های به شدت جاه‌طلبانه در دنیای ارزهای دیجیتال مبتنی بر بلاک چین خطاب کرد. شبیه به اتریوم، ترون نیز صرفا یک رمز ارز نبوده و شبکه آن دارای اهداف و کاربردهای متعدد همچون ایجاد یک اینترنت کاملا غیرمتمرکز است. پروتکل Tron یکی از بزرگترین سیستم‌های اجرایی مبتنی بر BlockChain شناخته می‌شود. به ادعای توسعه‌دهنده و پشتیبان شبکه، پشتیبانی از طیف وسیعی از برنامه‌های غیر متمرکز، مقیاس‌پذیری بسیار بالا و داشتن توان اجرایی بالا تنها بخشی از ویژگی‌های ارز رمز نگاری شده نام برده به شمار می‌روند. بد نیست بدانید منظور از برنامه غیرمتمرکز یا دی‌اپ (Dapp) نرم افزارهایی است که روی بلاک چین و با استفاده از قراردادهای هوشمند اجرا می‌شوند.

ظرفیت‌ بالا و ویژگی‌های ترون آن را به بیت کوین بعدی تبدیل می‌کند

شرکت توسعه‌دهنده ترون ادعا می‌کند ظرفیت شبکه این ارز دیجیتال امکان انجام 2 هزار تراکتش در هر ثانیه با کارمزدی نزدیک به صفر را فراهم می‌کند. برای مقایسه بد نیست بدانید عدد یاد شده برای بیت کوین و اتریوم، دو رمز ارز برتر بازار از نظر ارزش کل دارایی، به ترتیب 15 و 7 تراکنش در ثانیه است! در حال حاضر یکی از مهمترین چالش‌های پیش روی BitCoin، پایین بودن سقف ظرفیت تراکنش‌ها در ثانیه به شمار می‌رود.

ترون برخلاف یک سری ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین قابل استخراج نبوده و تایید تراکنش‌ها از طریق الگوریتم اثبات سهام نمایندگی شده (DPoS) صورت می‌گیرد. به همین دلیل باید فکر خرید ترون از صرافی‌های معتبر باشید.

فرصت برای کسب سود فراوان از ارز دیجیتال Tron هنوز وجود دار

سال 2015، قیمت بیت کوین بین 110 الی 400 دلار در نوسان بود. قیمت کنونی این ارز اکنون بالای 11 هزار دلار و در آستانه ورود به کانال 12 هزار دلار است! تصور کنید اگر چند سال قبل همه دارایی خود را تبدیل به این ارز دیجیتال کرده بودید، چقدر سود به جیب می‌زدید؟ بسیاری از تریدرها تصور می‌کنند هرگز مجددا چنین فرصتی پدید نخواهد آمد، اما نگاهی به سرعت رشد بسیار بالای ترون نشان می‌دهد در آینده‌ای نه چندان دور، انفجار قیمتی مشابه آن چه برای بیت کوین پدید آمد، در انتظارش است.

ترون سود بسیار خوبی را برای سرمایه‌گذاران اولیه به ارمغان آورد و این سوددهی خوب همچنان ادامه دارد. سپتامبر سال 2017 ترون با قیمت 0.002 دلار به صرافی‌ها تزریق شد و تریدرها خرید و فروش آن را آغاز کردند. چهار ماه بعد و در ابتدای سال میلادی جدید، وقتی قیمت آلت کوین‌ها با شتابی بالا در حال افزایش بود، قیمت هر واحد ترون به 0.028 دلار رسید. در مقایسه با قیمت اولیه، افزایش قیمت 14 برابری آن هم طی کمتر از شش ماه، فوق‌العاده است.

برای شروع خرید و فروش ترون باید یکی کیف پول‌های آن اعم از نرم افزاری یا سخت افزاری را در اختیار داشته باشید. به عنوان نمونه‌ای از والت‌های پشتیبانی‌کننده از ارز دیجیتال TRX باید به ترون والت ، ترون لینک و همچنین تراست والت اشاره کرد

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها