رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 511925

وقتی سکه 6 ماهه 100 درصد سود می دهد چرا باید کاردیگری کرد

ساعت 24 - آنهایی که امروز صبح قبل از ساعت 0 در خیابان ستارخان گروهی از شهروندان را می دیدند که با بی قراری منتظر باز شدن بعضی از صرافی ها و سکه فروشان بودند شاید اگر اندازه همانهاپول داشتند به جای رفتن به سر کار و دریافت مزدی که هرروز از قدرت خریدش کاسته می شود درکنار آنها می ماندند.

سکه
dir="RTL">کدام کاری را می شناسید دریک دوره کوتاه 6 ماه 100 درصد به پول شما سود برساند؟ اگر پول داشتید و سکه می خریدید این سود را به دست می آوردید. امروز چهارشنبه 19شهریورماه همزمان با افزایش نرخ آزاد دلار به بیش از ۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان، قیمت هر قطعه تمام سکه طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار تهران با عبور از مرز ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به بالاترین حد تاریخی خود رسید.

در حالی که بانک مرکزی ایران نرخ عرضه رسمی دلار را همچون روز سه‌شنبه ۲۲ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام کرد، روند صعودی قیمت فروش دلار در بازار آزاد تهران روز چهارشنبه نیز ادامه یافت؛ به طوری که فاصله آن با نرخ رسمی به نزدیک ۳ هزار تومان رسید.با وجود کاهش ۲ دلار و ۲۰ سنتی قیمت هر اونس طلا (۱۹۲۸.۸ دلار) در مبادلات بازار جهانی، رشد قیمت دلار در بازار ایران موجب شد رکورد تاریخی قیمت سکه طلا در ایران شکسته شود.

قیمت هر قطعه تمام سکه طلا شش ماه پیش و در جریان داد و ستدهای ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ نزدیک به ۶ میلیون تومان بود. بهای هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز طی ۶ ماه گذشته از ۴۲۰ هزار تومان به یک میلیون و ۱۴۵ هزار رسیده و ۲.۷ برابر شده است.در شرایطی که قیمت طلا در بازار ایران به کمک جهش تاریخی قیمت جهانی طلا و صعود نرخ ارز طی ۶ ماه گذشته ۲.۷ برابر شده، قیمت هر دلار آمریکا در همین مدت ۱.۶۵ برابر شده و از ۱۵ هزار و ۵۵۰ تومان به ۲۵ هزار ۷۰۰ تومان رسیده است.قیمت آزاد هر یورو نیز روز چهارشنبه به ۳۰ هزار و ۲۰۰ تومان رسید که ۳۲۵۰ تومان بالاتر از نرخ رسمی آن بود. بهای یورو نیز طی ۶ ماه گذشته ۱.۶۹ برابر شده است.

نرخ آزاد دلار در جریان مبادلات روز ۲۹ تیرماه گذشته تا سطح بی‌سابقه ۲۶ هزار تومان کرده بود ولی قیمت پایانی مبادلات این روز تا ۲۵ هزار و ۵۳۰ تومان کاهش یافته بود.همزمان بهای هر یورو نیز ابتدا تا ۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان صعود کرده ولی با نزدیک شدن به ساعات پایانی معاملات به نرخ ۲۸ هزار و ۹۰۰ تومان بازگشته بود.بدین ترتیب طی معاملات روز چهارشنبه بازار ارز تهران، نرخ آزاد یورو نیز با عبور از مرز ۳۰ هزار تومان صاحب رکورد جدیدی شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها