رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 512731

سازمان برنامه و بودجه: طرح تامین کالاهای اساسی ابهام دارد

ساعت24-معاون امور اقتصادی سازمان برنامه و بودجه گفت: طرح تامین کالاهای اساسی دارای ابهام است، چراکه مشمولان، محل تامین منابع درآمدی و مکانیزم اجرای طرح روشن و مشخص نیست.

سیدحمید پورمحمدی با اشاره به اینکه از نگاه دولت طرح تامین کالاهای اساسی دارای ابهام بسیاری است، اظهار کرد: مشمولان، محل تامین منابع درآمدی و مکانیزم اجرای طرح روشن و مشخص نیست.

وی ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه با حضور در جلسات بررسی طرح تامین کالاهای اساسی در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تلاش دارد تا ضمن تبیین ایرادات و موانع طرح به نمایندگان برای تصمیم گیری دقیق در این مورد کمک کند.

پورمحمدی تاکید کرد: ساز و کار اجرایی، افراد تحت پوشش و محل تامین منابع طرح باید کاملا مشخص شود تا بتوان آن را اجرایی کرد.

معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ به این‌که آیا امکان حل این موانع در طرح تامین کالاهای اساسی برای اجرا وجود دارد، گفت: درباره این موضوع باید گفت‌وگو شود چون مسائلی که تاکنون نمایندگان نسبت به این طرح مطرح کرده‌اند با این شرایط امکان اجرای دقیق ندارد، بنابراین این جلسات باید تا تعیین راه‌ حل مناسب ادامه پیدا کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها