رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 512833

هشدار WHO به کشورهای اروپایی با افزایش موارد ابتلا به کووید۱۹

ساعت24-سازمان جهانی بهداشت (WHO) با هشدار نسبت به افزایش موارد ابتلا به کووید-۱۹ در کشورهای اروپایی، اعلام کرد که اکنون زمان تصمیم گیری اروپا برای مقابله با این بیماری است.

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد: همزمان با افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در اروپا، حضور یافتن کودکان در مدارس و پایان یافتن تابستان، زمان آن است تا کشورهای اروپایی برای مقابله با کروناویروس تصمیم گیری کنند.

دکتر «مایک رایان» - رئیس فوریتهای پزشکی سازمان جهانی بهداشت گفت: اکنون زمان بهانه جویی نیست و لازم است برای حفاظت از جان افراد آسیب پذیر و تداوم فرایند آموزش دانش آموزان تصمیم درستی اتخاذ کرد.

وی افزود: اروپا با زمان تصمیم گیری در این رابطه مواجه شده؛ چرا که کشورهای اروپایی وارد فصلی می شوند که مردم بیشتر در محیط های بسته حضور خواهند داشت. بدون تردید فشار شیوع کرونا بیشتر خواهد شد. اکنون این پرسش مطرح است که چگونه می توان در کنار حفظ افراد آسیب پذیر در برابر مرگ، کودکان را نیز روانه کلاسهای درس کرد؟.

رئیس فوریتهای پزشکی سازمان جهانی بهداشت در اظهاراتی گفت: پاسخ به این پرسش آسان نیست، اما لازم است تعادل را حفظ کرد تا به افراد جوان و مسن در جامعه کمک کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از مدیکال اکسپرس، به گفته وی، تنها راه این است که بزرگسالان به میزان کافی فاصله را رعایت کنند تا انتقال بیماری روند کاهشی را طی کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها