رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 513135

نمی‌توان به تاثیرگذاری صددرصدی واکسن کرونا امیدوار بود /مردم از تردد غیرضروری پرهیز کنند

روحانی: بیماری در همسایگی ما شیوع یافته که از کرونا خطرناک تر است

ساعت 24-رئیس جمهور در ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: مردم باید خود را برای زندگی با کرونا در یک بازه زمانی بلند مدت آماده کنند.

خبر
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور امروز (شنبه) در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: مردم باید نسبت به سبک زندگی منطبق با کرونا آگاهی پیدا کنند. باید بی حوصلگی را کنار بگذاریم و استفاده از ماسک و پروتکل‌های بهداشتی را برای میان مدت و حتی بلند مدت در نظر بگیریم.


وی افزود: در صورت در دسترس قرار گرفتن واکسن کرونا نیز باید سبک زندگی کنونی را حفظ کنیم. برخی از آمارها می‌گویند که در کشور افرادی وجود دارند که دوباره به کرونا مبتلا شده و در بیمارستان بستری شده‌اند، به همین دلیل نمی‌توان به تاثیرگذاری صد در صدی واکسن کرونا امیدوار بود.


اهم اظهارات رئیس جمهور با بخوانید؛

*باید مردم از تردد غیرضروری پرهیز کنند، زیرا شرایط عادی نیست.

*{ با اشاره به برخی دوگانه انگاری‌ها}: برخی موضوع سلامت را در مقابل «دیانت»، «معیشت»، «آموزش» و... غیره می‌دهند. باید توجه داشت که این دوگانگی‌ها نادرست است، زیرا همه این موارد در کنار هم قرار دارند و نمی‌توان گفت که کرونا تنها در برخی اماکن وجود دارد.

*{ با اشاره به در پیش بودن فصل پاییز}: باید مراقبت بهداشتی را در فصل پائیز بیشتر کنیم. زیرا احتمال شیوع بیماری‌های مختلف در این فصل زیاد است.

* بنده شنیده‌ام؛ یک نوع بیماری هم در همسایگی ما ایجاد شده که شبه ذات الریه است و شنیدم از کرونا خطرناکتر است.

خبر در حال تکمیل است...

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها