رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 513147

تیراندازی مرگبار به حداقل 12 نفر در «راچستر» آمریکا

ساعت24-رسانه‌ها از شهر «راچستر» آمریکا خبر دادند که به حداقل 12 نفر شلیک شده است؛ شهری که طی هفته‌های اخیر به صحنه اعتراضات علیه نژادپرستی و بی‌عدالتی تبدیل شده است.

منابع رسانه‌ای در آمریکا از تیراندازی امروز شنبه به 12 نفر در شهر راچستر ایالت نیویورک خبر دادند.

بنا بر گزارش شبکه «بی‌ان‌اُ نیوز» آمریکا، در حالی که تظاهرات علیه نژادپرستی و بی عدالتی نهادینه در شهر راچستر ایالت نیویورک ادامه دارد، خبرها از یک تیراندازی مرگبار در این شهر حکایت دارد.

بنا بر این گزارش، به حداقل 12 نفر در شهر راچستر آمریکا تیراندازی شده و خبرهای اولیه حاکی از آن است که دستکم دو نفر جانشان را از دست داده‌اند.

مقام‌های محلی در راچستر و همچنین شاهدان عینی خبر دادند، نیروهای امدادی و پلیس به منطقه محل درگیری اعزام شده‌اند.

گفته می‌شود که این تیراندازی ساعت 30 دقیقه بامداد امروز شنبه به وقت محلی در نزدیکی خیابان «گودمن» و خیابان «پنسیلوانیا» انجام شد.

به گفته شاهدان، فرد یا افراد ضارب در حالی این تیراندازی را انجام داده که جمعیت بسیاری در محل تیراندازی حضور داشتند.

هنوز رسانه‌ها و مقام‌های آمریکایی جزئیات بیشتری درباره تیراندازی در راچستر ایالت نیویورک منتشر نکرده‌اند و درباره وضعیت ضارب یا ضاربان هیچ خبری در دست نیست.

تیراندازی در راچستر در شرایطی انجام شده که طی هفته‌های اخیر این شهر آمریکا در اعتراض به کشته شدن «دانیل پرود» شهروند سیاه پوست، شاهعد اعتراضات گسترده‌ای بوده است.

اعتراضات در شهر راچستر که پیشتر به دلیل اعتراضات سراسری به قتل نژادپرستانه «جورد فلوید» آغاز شده بود، بعد از رسانه‌ای شدن ویدئوی خفه شدن دانیل پرود توسط نیروهای پلیس آمریکا شعله ور شد

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها