رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 513209

ارسلان مطهری:‌برای صعود نیاز به حداکثر امتیازات داریم

ساعت 24 -مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا امیدوار هستم تا بهترین عملکرد را برای تیمم داشته باشم.

dir="RTL">‌به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان مطهری در آستانه بازی استقلال تهران و الشرطه عراق در رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: یک هفته‌ای است که تمرین می‌کنیم، نبود الوحده امارات، کار را برای ما سخت کرد چون AFC تصمیم گرفت امتیازات بازی‌های این تیم را کم کند و کار برای استقلال سخت شد.مهاجم آبی پوشان پایتخت افزود: ضمن اینکه برد الشرطه مقابل الاهلی عربستان گروه را پیچیده‌تر کرد، به هر حال ما محکوم به پیروزی هستیم.

وی درباره شانس صعود استقلال به مرحله حذفی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا که به طور متمرکز در کشور قطر برگزار می‌شود، تاکید کرد: حداکثر امتیازات را می‌خواهیم، در شش روز دو بازی داریم که باید ببریم. به نظرم تیمی که کمتر اشتباه کند نتایج بهتری می‌گیرد و به صعود امیدوارتر می‌شود.وی درباره شرایط اسکان کاروان استقلال در دوحه قطر یادآور شد: زمین تمرین فوق العاده ای داریم، در بحث اسکان و غذا مشکلاتی بود که با تغییر هتل اوضاع خوب شد. به هر حال نباید با این مسائل کاری داشته باشیم چون ۴۰ میلیون هوادار منتظر ما هستند که نتیجه بگیریم. باید تمام تلاش و تمرکز خود را به کار گیریم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

مطهری درباره گلزنی خود در بازی‌های آینده خاطرنشان کرد: اول به موفقیت در قالب تیم فکر می‌کنم حتی با پاس گل هم می‌خواهیم مثمرثمر باشم. امیدوارم بهترین عملکرد را در تیم داشته باشیم. انوقت می‌توانم برای گلزنی هم مفید باشم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها