رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 513359

سخنگو وزارت بهداشت: شاهد افزایش موارد بستری و مرگ و میر هستیم

ساعت24-سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در هفته‌ی گذشته شاهد افزایش بستری موارد مثبت و بروز مرگ و میر در کشور نسبت به هفته‌ی سوم شهریور ماه بودیم.

سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به وضعیت ویروس کرونا در هفته‌های اخیر بیان کرد: در هفته‌ی گذشته شاهد افزایش بستری موارد مثبت و بروز مرگ و میر در کشور نسبت به هفته‌ی سوم شهریور ماه بودیم.

وی ادامه داد: بیشترین میزان بروز بستری موارد مثبت در هفته‌ی چهارم شهریور ماه در استان قم و کم‌ترین میزان بروز در استان‌های سیستان و بلوچستان و فارس گزارش شده است.

لاری افزود: همچنین بیشترین میزان بروز مرگ و میر در هفته‌ی چهارم شهریور به ترتیب در استان‌های قم، چهارمحال بختیاری، اصفهان و کم‌ترین میزان بروز مرگ و میر در استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان گزارش شده است.

وی در پایان گفت: همه‌گیری این ویروس در کشور همچنان روبه افزایش است و اغلب استان‌های کشور در وضعیت قرمز قرار دارند، بنابراین تقاصای ما از کلیه هموطنان این است که با رعایت توصیه‌های بهداشتی و خودداری از حضور در تجمعات غیر ضروری کمک کنند تا با همکاری و همدلی شاهد مهار بیماری در کشورمان باشیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها