رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 513589

پمپئو: بایدن هم سیاست ترامپ را در قبال ایران دنبال کند!

ساعت24-وزیر اموز خارجه آمریکا مدعی شد اقدامات یک جانبه دولت این کشور علیه ایران از حمایت هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات آمریکا برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا در گفت و گو با رسانه مدیا لاین درباره اعمال تحریم های یک جانبه این کشور بر ایران، گفت: آنچه دولت ترامپ انجام داده است، از حمایت دو حزبی بززگی برخوردار است. در واقع، اکنون تقریبا شش هفته است که نامه ای از صدها عضو کنگره از هر طیف سیاسی آمریکا دریافت کرده ام که همه آن ها خواستار اقدام آمریکا در راستای ممانعت از توان ایران برای خرید و فروش تسلیحات شده اند. اکنون ما این کار را انجام داده ایم. فکر می کنم حمایت زیادی از جانب هر دو حزب(دموکرات و جمهوری خواه) وجود دارد.


پمپئو مدعی شد کشورهای اتحادیه اروپا مانند فرانسه و انگلیس از سیاست آمریکا در برابر ایران راضی هستند حتی اگر آن را به طور علنی بیان نکنند.

وزیر امور خارجه آمریکا با اشاره به رقابت انتخاباتی میان دو حزب آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا گفت: امیدوارم که اگر رئیس جمهور ترامپ دوباره در انتخابات پیروز نشد، گروه جو بایدن این تهدید را مانند ما درک کرده و به اطمینان حاصل کردن از این که آمریکا و اسرائیل امنیت دارند ادامه دهند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها