رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 514029

امشب آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی ۹۹

ساعت 24-مهلت دوم ثبت‌نام در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ساعت ۲۴ امشب جمعه چهارم مهر به پایان می‌رسد.

به گزارش ایسنا، ثبت نام در هشتمین آزمون استخدامی از روز پنجشنبه ۲۰ شهریور ماه سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org آغاز شد و ۲۹ شهریورماه به پایان رسید.


سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: به علت همزمانی پایان این ثبت نام با اعلام نتیجه اولیه آزمون سراسری ۹۹، مهلت ثبت نام در این آزمون بار دیگر از اول مهرماه آغاز شد و این مهلت امروز جمعه چهارم مهرماه پایان می پذیرد.

تا صبح امروز، جمعه ۵۳۵ هزار و ۸۱ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.


بر اساس قانون اصلاح ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۶ شهریور مجلس شورای اسلامی مبنی بر «اولویت قائل شدن برای جذب داوطلبان بومی شهرستانی به استثنای شهر تهران و مراکز استان ها» به متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون اجازه داده خواهد شد بر اساس قانون اصلاحی و شغل محل های موجود در دفترچه راهنمای ثبت نام با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به ویرایش اطلاعات و شغل محل انتخابی خود اقدام کنند.


زمان و مهلت ویرایش اطلاعات توسط متقاضیان و شرایط استفاده از اولویت بومی بودن درگاه این سازمان اطلاع رسانی عمومی خواهد شد. همچنین بر اساس برنامه زمانی سازمان سنجش، این آزمون روز جمعه ۹ آبان ماه ۹۹ در تهران و با توجه به آمار ثبت نام کنندگان بر حسب مورد در استان ها برگزار می شود.


داوطلبانی می‌توانند در آزمون مشترک فراگیر شرکت کنند که مطابق با ماده ۴۲ قانون مدیریت خدمات کشوری، دارای شرایط مندرج در دفترچه و مدرک تحصیلی مطابق با عنوان مدرک تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل اعلام‌شده در دفترچه آگهی استخدامی منتشر شده باشند.

همچنین داوطلبان باید دقت کنند عنوان درج‌شده در گواهینامه موقت یا دانشنامه آنان با عنوان مدرک تحصیلی لازم در آگهی استخدام دقیقا یکسان باشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها