رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 514185

اعتراض مردم انگلیس به محدودیت‌های کرونایی دولت

ساعت24-صدها نفر از مردم شهر لندن انگلیس در اعتراض به محدودیت‌هایی که دولت برای مقابله با گسترش ویروس کرونا در کشور اعمال کرده دست به اعتراض زدند.

صد‌ها نفر از مردم انگلیس در اعتراض به محدودیت‌های جدیدی که «بوریس جانسون»، نخست‌وزیر این کشور برای مقابله با گسترش ویروس کرونا اعمال کرده امروز (شنبه) دست به اعتراض زدند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، جانسون، محدودیت‌های جدیدی را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشور اعمال کرده و دلیل این کار را افزایش بیماران بستری شده مبتلا به کرونا عنوان کرده است.

از بیست و هشتم سپتامبر، در صورتی که هر کدام از مردم انگلیس تست مثبت کرونا داشته باشند و یا به افراد مبتلا نزدیک شوند، مجبور به تحمل دوران قرنطینه خواهند بود، در غیر این صورت جریمه خواهند شد.

معترضان در این تظاهرات عنوان کرده‌اند با قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی، اجبار در استفاده از ماسک، واکسیناسیون احتمالاً اجباری و به کار‌گیری ابزار‌های ردیابی برای بیماران موافق نیستند.

شنبه هفته گذشته نیز هزاران نفر از معترضان انگلیسی در میدان «ترافالگار» لندن تجمع کردند و دست به اعتراض زدند. این اعتراضات در حالی برپا شد که برخی از این معترضان با پلیس درگیر شدند و پلیس نیز ۳۰ نفر را دستگیر کرد.

طی روز‌های گذشته انگلیس شاهد افزایش شدید شمار مبتلایان به ویروس کرونا بوده است. دولت نیز در واکنش به حجم از مبتلایان، چندین سیاست را اتخاذ کرد؛ از جمله اینکه گردهمایی‌های اجتماعی را به ۶ نفر محدود ساخت و مدت زمان باز‌گشایی مراکز عمومی و رستوران‌ها را کاهش داد.

بریتانیا تاکنون ۴۲۳ هزار و ۲۳۶ مورد مبتلا را در کشور به ثبت رسانده که از این تعداد ۴۱ و هزار و ۹۳۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها