رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 514266

وعده بایدن به شهرداران

ساعت 24-نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات آمریکا به شهرداران در این کشور اطمینان داد در صورت رسیدن به ریاست جمهوری شریکی فعال برای آنها در کاخ سفید خواهد بود که به آنها در پاسخ به اعتراضات مربوط به عدالت نژادی و تبعات اقتصادی همه گیری کروناویروس کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، جو بایدن، نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات آمریکا و رقیب دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر در سخنرانی اینترنتی به کنفرانس شهرداران آمریکا از محل خانه‌اش در "دلاور" گفت: اگر من به ریاست جمهوری انتخاب شوم شما دسترسی مستقیم به کاخ سفید خواهید داشت.

او ادامه داد: همه چیز از پایین به بالا تعیین خواهد شد و از بالا به پایین تعیین نخواهد شد. من به شما قول می دهم چه شما شهری قرمز (جمهوریخواه) و یا آبی (دموکرات) داشته باشید من آنجا خواهم بود.

بایدن که هشت سال به عنوان معاون باراک اوباما در ریاست جمهوری خدمت کرده گفت، در زمان برنامه بازیابی اقتصادی دولت اوباما بعد از بحران اقتصادی ۲۰۰۸ با بیش از ۲۰۰ شهردار به منظور کسب نظر و ارزیابی آنها صحبت داشته است.

او ادامه داد: این همان رویکردی است که امروز هم باید در پیش بگیریم.

بایدن از ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به خاطر کوتاهی در تهیه یک برنامه ملی برای حمله با کروناویروس و همینطور از بابت عدم کنار هم جمع کردن رهبران کنگره برای مذاکره بر سر یک بسته کمکی جدید برای شهرها و ایالات انتقاد کرد.

او همچنین به ترامپ از بابت طرح اظهارات اختلاف برانگیز درباره اعتراضات مربوط به عدالت نژادی و ضد خشونت پلیس در خیابان‌های آمریکا تاخت.

بایدن عنوان کرد: به نظر می‌رسد این تنها استراتژی است که این رئیس جمهور می داند. ما می توانیم بر سر سیاستها اختلاف داشته باشیم اما ما باید همکاری داشته باشیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها