رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 514490

خرید رپورتاژ آگهی با مشاوره سئو

رپورتاژ تبلیغی / رپورتاژ ادز یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال در حوزه رپورتاژ آگهی است ، رپورتاژ ادز فعالیت خود را از سال 1393 در حوزه توزیع اخبار روابط عمومی و انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های خبری آغاز کرد.

تجربه 10 ساله تیم رپورتاژ ادز در حوزه دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت در کنار فروش رپورتاژ آگهی توانست بسیاری از برند های برتر کشور را در لیست نمونه کار های خود جمع کند.

رپورتاژ ادز با توجه به تجربه سئو سایت و خدمات دیجیتال مارکتینگ در کنار ارائه خدمات فروش رپورتاژ آگهی می تواند در زمینه مشاوره سئو سایت هم ارائه خدمت نماید.

همچنین برای تهیه محتوای رپورتاژ آگهی رپورتاژ ادز دارای تیم خبرنگاری است ، در صورت نیاز به تهیه خبر و نوشتن رپورتاژ آگهی می توانید از خدمات رپورتاژ ادز استفاده کنید.

مزایای رپورتاژ آگهی

از مزایای اصلی رپورتاژ آگهی می توان به گرفتن 3 لینک فالو در هر رپورتاژ آگهی اشاره کرد ، گرفتن 3 لینک از یک سایت پر بازدید و معتبر می تواند تاثیر مستقیمی در بهبود رتبه سایت شما در نتایج گوگل شود.

علاوه بر اینکه شما می توانید در خرید رپورتاژ آگهی در بحث سئو سایتتان استفاده کنید همچنین می توانید اگر وب سایت هایی را برای انتشار استفاده کنید که خبر شما دیده هم شود می تواند از نظر آگاهی از برند و برند اورنس هم به وب سایت شما کمک کند.

قیمت رپورتاژ آگهی

قیمت رپورتاژ آگهی از 150 الی 200 هزار تومان شروع شده و تا مبلغ 2 میلیون تومان ادامه دارد. رپورتاژ ادز کمپین هایی مختلفی را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

در کمپین های رپورتاژ آگهی رپورتاژ ادز در صدد است قیمت های مناسب و رقابتی را در اختیار مشتریان قرار دهد.

مشاوره انتشار رپورتاژ آگهی

رپورتاژ ادز برای انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های خبری ابتدا وب سایت شما را از نظر سئو مورد بررسی قرار می دهد ، پس از بررسی های انجام شده از نظر وضعیت سئویی وب سایت پیشنهادات ویژه ای براساس حوزه کاری و وضعیت وب سایت شما کمپین های اختصاصی برای شما معرفی می گردد.

برای گرفتن مشاوره در حوزه رپورتاژ آگهی می توانید به آدرس اینترنتی رپورتاژ ادز https://reportaj.ir مراجعه نمایید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها