رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 516930

نماینده مردم اردبیل در مجلس

تعداد زیادی از مردم به نان شب محتاجند

ساعت 24 - نماینده مردم اردبیل مجلس گفت:‌ متاسفانه اختلاف طبقاتی در کشور غوغا می‌کند و تعداد زیادی از مردم به نان شب محتاج هستند و باید خیلی سریع برای رفع مشکلات معیشتی مردم وارد میدان شد و نمی‌توان وقت را تلف کرد.

فقر
حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در گفت‌وگویی، تصریح کرد: معیشت مردم و اشتغال جوانان توسط عده‌ای در کشور به گروگان گرفته شده و در حالی که می‌توانیم با همراهی یکدیگر مشکلات کشور را حل کنیم. نهادهای نظارتی و امنیتی باید جلوی مافیای اقتصادی را گرفته و از خسارتی که آنها به معیشت مردم می‌زنند جلوگیری کنند.

وی درباره التهاب بازار و عدم نظارت دولت بر قیمت اجناس و کالاها اظهار داشت: وضع قیمت بازار اجناس و کالاها به هم ریخته و آشفته است که این موضوع به صلاح کشور نیست.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: اگر بتوانیم برای تامین کالاهای اساسی مردم کمک کنیم توانسته‌ایم قسمتی از رضایتمندی آنها را که ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند را به دست بیاوریم که قطعا بخشی از رضایتمندی خداوند محسوب می‌شوند.موسوی گفت:‌ بانک مرکزی متاسفانه به حیات خلوت دولت تبدیل شده و مجوز واردات مواد اولیه را به همگان نمی‌دهد و فقط عده‌ای معدود این مجوز را کسب می‌کنند. ضمن اینکه ارز حاصل از صادرات غیرنفتی هم به کشورمان باز نگشته است که این نقطه ضعف برای دولت محسوب می‌شود.

موسوی خاطرنشان کرد: فراز و فرودهای قیمت‌های اجناس و کالا و التهاب بازار خطرناک است و باید مسئولان تدبیر لازم را داشته باشند ضمن اینکه افت شدید شاخص بورس هم برای کشور تبعات دارد. و دولت باید پاسخ اعتماد مردم به مسئولین برای سرمایه‌گذاری در بورس را با رفع مشکلات بدهد و نباید قوه مجریه از اعتماد مردم سوء استفاده کند.موسوی گفت: ‌التهاب در بازار اجناس و کالاها ضمن خسارت به مردم منجر به آسیب تولید کنندگان می‌شود. زیرا مردم خرید نکرده و در انتظار ثبات قیمت‌ها می‌مانند.وی خاطرنشان کرد: ‌نهادهای نظارتی و امنیتی باید جلوی مافیای اقتصادی را گرفته و از خسارتی که آنها به معیشت مردم می‌زنند جلوگیری کنند. وی گفت: مردم هم اکنون دولت را در کنار خود نمی‌بینند این در حالی است که تقابل مردم و دولت هم منجر به ضرر همه قوا خواهد شد. نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: ضعف معیشت مردم و ضعف در اقتصاد کشور منجر به کاهش اشتغال و ضربه به تولید می‌شود. که اثرات جبران ناپذیری دارد که می‌توانم به افزایش آسیب‌های اجتماعی اشاره کنم که منجر به تعدد درگیری‌های همسران با یکدیگر شده است. ضمن اینکه طلاق‌ها هم افزایش پیدا کرده و که این موضوعات مسئولیت قوه مجریه را افزایش می‌دهد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها