رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 517009

طاها آکگل: تعویق المپیک برایم «لطف خدا» بود

ساعت24-کشتی گیر سنگین وزن ترکیه عنوان کرد بعد از پایان مصدومیت شانه فقط طلای المپیک توکیو را نشانه گرفته است.

به گزارش دیلی صباح، طاها آکگل قهرمان سنگین وزن ترکیه عنوان کرد که هدف او مدال طلا در بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو است زیرا به طور کامل از مصدومیت بزرگ شانه بهبود یافته است.

آکگل دارنده طلای المپیک ریو گفت: من در اردوی تیم ملی ترکیه مصدومیت بسیار جدی داشتم و به همین خاطر تحت عمل جراحی قرار گرفتم. بسیار سخت بود که در یک دوره شش ماهه برای بازی های المپیک آماده شوم. "موهبت خدا" برای من این بود که بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا به سال ۲۰۲۱ موکول شود ، زیرا این تاخیر به من زمان برای بهبود داد.

آگگل ۲۹ ساله یکی از معتبرترین کشتی گیران، در مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریو در وزن ۱۲۵ کیلوگرم آزاد مدال طلا گرفت و اکنون مدال طلای دوم المپیک را می خواهد.

او در ادامه گفت:‌ وقتی به ریو ۲۰۱۶ رفتم ، پنج بار قهرمان اروپا و دو بار جهان شده بودم. محبوب بودم. خدا را شکر که در آنجا مدال طلا گرفتم. این مهمترین مدال در حرفه من بود. یک مدال المپیک کم داشتم که گرفتم. اکنون من باتجربه ترین ورزشکار تیم ملی کشورم برای توکیو ۲۰۲۰ هستم و هدف من قطعا کسب دوباره طلا است.

وی اولین حضور خود در المپیک را در لندن ۲۰۱۲ به عنوان جوانترین عضو تیم ملی انجام داد و در آن زمان برای بازی ها به شدت بی تجربه بود.

آکگول گفت که او مسابقات جهانی صربستان را "تمرین المپیک" می داند بنابراین می تواند در این مسابقات خود را محک بزند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها