رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 517028

هشدار ارمنستان به ایران درباره حمله قره باغ به مواضع آذر بایجان

ساعت 24-الهام علی اف، رئیس جمهور آذربایجان مدعی شد که ارمنستان هفته گذشته خواستار آتش بس در قره باغ شده است، به گفته علی اف دلیل این امر وضعیت دشوار در جبهه‌ها بوده است.

ارمنی
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع ارمنستان روز جمعه گزارش داد: در جلسه لئون آیوازیان، رئیس سیاست دفاعی و همکاری های بین المللی وزارت دفاع ارمنستان با بهمن صادقی، وابسته نظامی سفارت ایران در ایروان، وی درباره تجمع و اقدامات نیروهای مسلح آذربایجان در مرز با ایران صحبت کرد.وزارت دفاع ارمنستان اعلام کرد: "علیرغم تماس های فراوان طرف ارمنی، نیروهای مسلح آذربایجان به تجمع و اقدامات در مرز با ایران ادامه می دهند، به این صورت در مرزهای کشور پنهان می شوند. از طرف ایرانی مجددا درخواست شد تا خواسته های طرف ارمنی را به آذربایجان در مورد لزوم انتقال عملیات نظامی به فاصله ایمن از مرز با ایران اطلاع دهد."درگیری ها در قره باغ کوهستانی از 27 سپتامبر تاکنون ادامه دارد.

به گزارش اسپوتنیک، الهام علی اف، رئیس جمهور آذربایجان مدعی شد که ارمنستان هفته گذشته خواستار آتش بس در قره باغ شده است، به گفته علی اف دلیل این امر وضعیت دشوار در جبهه‌ها بوده است.رئیس جمهور آذربایجان در مصاحبه با کانال تلویزیونی "A Haber" ترکیه بیان داشت: ما برای مبادله اجساد و زندانیان پیشگام شدیم. اما به شرطی برای این امر موافقت کردیم که مذاکرات اساسی، بدون تغییر قالب، از سر گرفته شود. اما همانطور که دیدیم، آنها از آتش بس برای اهداف خود استفاده کردند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها