رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 517354

دستگیری قاچاقچیهایی که ۶۰۰ کیلو تریاک را گذاشتند و گریختند

ساعت 24-فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۵۸۹ کیلو گرم تریاک طی یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان در ادامه طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر با اقدامات پلیسی و گسترش چتر اطلاعاتی یک باند قاچاق مواد مخدر را در شهرستان کهنوج استان کرمان شناسایی و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با همکاری عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کهنوج خودروهای حامل مواد را در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و دستور توقف دادند که متهمان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: پس از تعقیب و گریزی خودروها متوقف و در یک اقدام ضربتی ۲ تن از سوداگران دستگیر و در بازرسی از خودرو آنان ۵۸۹ کیلوگرم تریاک و یک قبضه اسلحه کلت کمری کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای احتمالی این باند ادامه دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها