رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 517385

احسان علیخانی به کرونا مبتلا شد؟

ساعت24-به‌تازگی شایعه ابتلای احسان علیخانی در فضای مجازی منتشر شده بود که این مجری تلویزیونی، با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود، این خبر را تکذیب کرد.

این روزها که آمار مبتلایان به ویروس کوید ۱۹، روز به‌روز در حال افزایش است، شنیدن خبر هنرمندانی که گرفتار این بیماری شده‌اند، امری عادی شده است. همین امروز بود که خبر ابتلای نوید محمدزاده به کرونا، فضای مجازی را پر کرد و بعد خودش نیز این خبر را تایید کرد.

البته همیشه اخباری که در فضای مجازی دست به‌دست می‌شوند، حقیقت ندارد. در چند روز گذشته، خبری هم که حاکی از ابتلای احسان علیخانی، مجری «عصر جدید» به بیماری کرونا بود، فراگیر شد.

اولین بار یوسف سلامی، گزارشگر حوزه سلامت بخش خبری «بیست‌وسی» در توئیتر، از ابتلای یکی از عوامل برنامه «عصر جدید»به کرونا خبر داد و گمانه زنی‌ها به سمت احسان علیخانی، مجری این برنامه رفت.

خبری که امیرحسین بزرگ‌زادگان، مدیر رسانه‌ای برنامه «عصر جدید» در تکذیب آن به خبرآنلاین گفت: «خدا را شکر تا این لحظه همه عوامل «عصر جدید» در سلامت کامل به سر می‌برند.»

​​​​احسان علیخانی هم، عصر امروز(دوشنبه ۲۸ مهر) با انتشار یک استوری در صفحه شخصی‌اش، این شایعات را تکذیب کرد و نوشت:«در روزهای سرشار از اخبار و احوال بد و تلخ و امروز در رکوردی عجیب، رکورد از دست دادن هموطنانم را شکستیم، خبر کذب کرونا داشتن بنده چندان اهمیتی ندارد، اما به جهت وظیفه و تماس‌ها و پیغام‌های مکرر دوستان عرض می‌کنم که به لطف خدا تا این لحظه مبتلا نشدم. اما رفقا و دوستان زیادی دارم که متاسفانه درگیر شدند. البته انگار با این وضعیت سیاست‌های شل کن، سفت کن، فشار اقتصادی که مانع از تعطیلی می‌شود، بی اهمیتی تعداد فراوانی از هموطنان به این ویروس، قرار است که همه به این ویروس مبتلا بشوند.»


در روزهای گذشته و در موج جدید ابتلای هم‌ میهنان‌مان به ویروس کرونا که با آمار ۳۳۷ مرگ، رکورد تمام روزهای ۷ماهه گذشته را شکست، خبر ابتلای نوید محمدزاده و محمدرضا گلزار به بیماری کرونا هم منتشر شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها