رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 517763

کنعانیزادگان: بدون شرط دستمزد من را اضافه کنید

ساعت 24- محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس با این تیم به توافق رسید و از دیروز در تمرین سرخپوشان حاضر شد.

سه‌شنبه گذشته مرخصی ملی‌پوشان پرسپولیس برای استراحت بیشتر به پایان رسید و طبق تصمیم یحیی گل‌محمدی ملی‌پوشان این تیم باید از این روز در تمرین حاضر می‌شدند اما از بین نفرات ملی‌پوش فقط احمد نوراللهی و وحید امیری در تمرینات حاضر شدند. محمدحسین کنعانی‌زادگان یکی از ملی‌پوشانی بود که سر تمرین پرسپولیس حاضر نشد. این مدافع ملی‌پوش در این رابطه قبلاً گفته بود: اینکه می‌گویند درخواست ۱۰ یا ۱۵ میلیاردی داشتم اصلاً درست نیست. فقط دوست دارم که باشگاه به مسئله من رسیدگی کند، درخواستی که من دارم اصلاً نامعقول نیست.

اما ماجرا چیست؟
یک منبع مطلع، موثق و نزدیک به باشگاه پرسپولیس به ما خبر داد: قرارداد منعقد شده میان محمدحسین کنعانی‌زادگان و باشگاه پرسپولیس ۲ میلیارد تومان بوده است. این بازیکن به همراه مدیربرنامه‌هایش به دفتر باشگاه رفت و مذاکراتی بر سر افزایش رقم قرارداد انجام داد. باشگاه پرسپولیس هم قول داد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان روی قرارداد کنعانی‌زادگان بگذارد اما به یک شرط! به شرط اینکه این مدافع ملی‌پوش قرارداد خود با پرسپولیس را یک سال دیگر تمدید کند.

محمدحسین کنعانی‌زادگان تا پایان لیگ بیستم با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و مدیران باشگاه نگران هستند در انتهای فصل آینده این مدافع ملی‌پوش ناگهان درخواست دستمزد چندبرابری دهد. بنابراین برای کنعانی‌زادگان شرط گذاشته‌اند یک سال دیگر قراردادش را تمدید کند تا یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به قرارداد فعلی او افزوده شود. شرطی که ظاهراً مورد قبول محمدحسین کنعانی‌زادگان و مدیربرنامه‌هایش قرار نگرفته است.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که محمدحسین کنعانی‌زادگان معتقد است مبلغ ۲ میلیارد تومان قراردادش در اوضاع و احوال فعلی کافی نیست و باشگاه باید بی‌قید و شرط دستمزد او را افزایش دهد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها