رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 517796

تعویق مسابقات لیگ برتر به کام وینگر سپاهان/تمرینات انفرادی دو بازیکن زردپوشان

ساعت 24-دو بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان به دلیل مصدومیت تمرینات انفرادی را پشت سر می‌گذارند.

بازیکنان تیم فوتبال سپاهان در اردوی چند روزه تهران روز سه شنبه به مرکز ایفمارک مراجعه کردند تا تست‌های آمادگی جسمانی پیش فصل را پشت سر بگذارند و در جریان این معاینات مورد و مشکل خاصی بین آن‌ها وجود نداشت.

زردپوشان همچنین پیش از سفر به تهران مورد معاینات پزشکی برای جلوگیری از شیوع کرونا قرار گرفتند که بر اساس نتایج اعلام شده، جواب آزمایشات منفی بود.

در بین بازیکنان سپاهان تنها بازیکنی که فعلا نمی‌تواند در تمرینات حضور داشته باشد، محمد محبی است که اوایل ماه مهر زانوی خودش را برای عمل مینیسک به تیغ جراحی سپرد. وی اکنون مشغول پشت سر گذاشتن دوران نقاهت است.

با برنامه ریزی قبلی سازمان لیگ محبی بازی اول سپاهان در لیگ بیستم را از دست می‌داد اما با برنامه ریزی جدید و اعلام تعویق یک هفته‌ای مسابقات، زمان بیشتری را در اختیار وینگر زردپوشان قرار دارد. کادر فنی و پزشکی سپاهان امیدوارند که این هافبک 21 ساله برای بازی هفته اول مقابل گل‌گهر به مرز آمادگی برسد.

ضمن اینکه مرتضی منصوری و محمدرضا خلعتبری هم دیگر مصدومان تیم اصفهانی به شمار می‌آیند. این دو بازیکن به خاطر آسیب جزیی عضلانی به صورت انفرادی کار می کنند اما کادر پزشکی در تلاش است مصدومیتشان تا 5 روز آینده برطرف شود که در این صورت می‌توانند با نظر کادرفنی در بازی تدارکاتی مقابل آلومینیوم اراک به میدان بروند.

سپاهان قرار است طبق برنامه ریزی انجام شده روز هفتم آبان و در ورزشگاه نقش جهان به مصاف آلومینیوم اراک برود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها