رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 517835

واکنش کومان به اظهارات تند پیکه در آستانه ال کلاسیکو

ساعت 24 - سرمربی بارسلونا در نشست خبری پیش از دیدار برابر رئال مادرید نسبت به اظهارات تند مدافع اسپانیایی علیه خوسپ ماریا بارتومئو واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا شنبه در لالیگا به مصاف رئال مادرید می رود. رونالد کومان در نشست خبری پیش از بازی ابتدا درباره نوکمپ بدون تماشاگر صحبت کرد و گفت: خیلی عجیب است که در این ورزشگاه به این بزرگی هواداری وجود نخواهد داشت. با این حال باید کم کم به این شرایط عادت کرد. امیدوارم به زودی بتوانیم با حضور تماشاگران بازی هایمان را برگزار کنیم به خصوص در در دیدارهایمان برابر رئال مادرید چون می توانیم از یار دوازدهم خود بهره ببریم.

سرمربی بارسلونا که به عنوان بازیکن بارها ال کلاسیکو را تجربه کرده است در مورد شرایط این دیدار اظهار کرد: همیشه فشار زیادی وجود دارد و به آخرین نتیجه بستگی ندارد، نه برای ما و نه رئال مادرید. ممکن است مادرید در دو بازی آخر روی فرم نبوده باشد. آن ها تیم بزرگی هستند و از بازیکنان باتجربه ای برخوردارند.سرمربی هلندی افزود: امیدوارم امشب (جمعه) آرام بخوابم. می دانم که شرایط به عنوان سرمربی کاملا متفاوت است. بهتر است در زمین حضور داشته باشید اما من نمی توانم بازی کنم‌. پس از آن بهتر است که تا جایی که ممکن است به زمین نزدیک باشید. فشار وجود دارد. احساس من این است که بازی مهمی را به انجام خواهیم رساند اما من به این فشار و آرام خوابیدن عادت دارم.

کومان در رابطه با جایگاه آنتوان گریزمان اظهار کرد: او شانس بازی دارد. با این حال درست نیست در هر بازی درباره نقشش صحبت کنیم. او بازیکن مهمی است و خواهان بهترین سطحش مانند دیگر بازیکنان هستیم. تیم از همه چیز مهم تر است. طبق برنامه مورد نظرمان بازیکنانی را انتخاب می کنیم که بهترین عملکرد را برای کسب بهترین نتیجه داشته باشند.

جرارد پیکه یک روز قبل از ال کلاسیکو در یک مصاحبه به شدت از مدیریت باشگاه انتقاد کرد. سرمربی بارسلونا درباره این اتفاق گفت: جرارد سال‌هاست که در این باشگاه حضور دارد. من تنها دو، سه ماه است که در اینجا هستم و او نظر خودش را دارد. به عقیده اش احترام می گذارم. او می داند که اگر چنین مصاحبه ای داشته باشد روز بازی در میدان حضور خواهد داشت و خوب بازی خواهد کرد.

کومان درباره بهترین ال کلاسیکویی که به یاد دارد گفت: دیدار ۵ بر صفر را به یاد دارم. یک ضربه آزاد زیبا زدم. همچنین در یک بازی سه پنالتی زدم که اتفاق عادی نیست. سه پنالتی زدم که دو ضربه به گل تبدیل شدند و به خاطر این که اولین ال کلاسیکو بود خاص تر از ۱۳ بازی دیگر با مادرید بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها