رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 518236

پارتیشن شیشه‌ای ؛ ترکیبی جذاب و بسیار زیبا از شیشه و یراق آلات

رپورتاژ تبلیغی / شاید در گذشته‌های دور کمتر صحبت از ظاهر و دکور ساختمان‌ها می‌شد. در واقع استفاده از پارتیشن شیشه‌ای برای بسیاری از قسمت‌های مختلف ساختمان، علاوه بر ایجاد فضایی خاص و شیک، موجب روشنایی و زیبایی دوچندان محیط داخلی خواهد شد.

پارتیشن شیشه ای

استفاده از انواع پارتیشن شیشه ای (پارتیشن شیشه‌ای، شیشه بالکن، درب اتوماتیک شیشه‌ای و البته شیشه حمام) یکی از اقداماتی است که در راستای دستیابی به فضا و یک دکوراسیون داخلی شیک، مدرن و البته مینیمال، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. قطعاَ می‌دانید که دکوراسیون داخلی، نقش بسیار مهمی در زیبایی محیط و فضا دارد که با استفاده از آن می‌توان تمام انتظارات و ایده‌آل‌های ذهنی را پیاده‌سازی نمود و محیط را به یک محیط رویایی و لذت بخش تبدیل کرد. شیشه از جمله عوامل پرکاربرد در دکوراسیون ساختمان‌هاست که در انواع اجزای کاربردی داخل ساختمان به کار می‌رود.

شاید در گذشته‌های دور کمتر صحبت از ظاهر و دکور ساختمان‌ها می‌شد. در واقع استفاده از پارتیشن شیشه‌ای برای بسیاری از قسمت‌های مختلف ساختمان، علاوه بر ایجاد فضایی خاص و شیک، موجب روشنایی و زیبایی دوچندان محیط داخلی خواهد شد.

اتاقک‌های شیشه‌ای کاربردی جذاب و بسیار عالی

شاید تا به حال دیده باشید که قسمتی از فضای داخلی خانه با استفاده از پارتیشن شیشه‌ای جداسازی شده است. این ایده بسیار جذاب و دوست‌داشتنی است و تاثیر بسزایی در زیباسازی دکوراسیون داخلی دارد. همچنین با اجرای آن به راحتی می‌توان به دیگر قسمت‌های محیط یک دید مناسب داشت؛ بدون این که نیاز باشد از قسمت اجرا شده پارتیشن، خارج شد. البته این کاربرد بیشتر برای محیط‌های اداری اهمیت پیدا می‌کند.

مزیت دیگری که پارتیشن شیشه‌ای دارد، اجرای سریع و راحت آن است. در واقع شما می‌توانید بدون نیاز به تجهیزات ساختمانی، به راحتی و بدون ایجاد خرابی، محیط را با پارتیشن شیشه‌ای جداسازی کنید. حتی می‌توان با اجرای پارتیشن‌های هوشمند هر زمانی که بخواهید، از دید افراد به داخل پارتیشن جلوگیری کنید و از کاربرد منحصر به ‌فرد آن لذت ببرید.

پارتیشن اداری بهترین انتخاب برای دفاتر اداری مدرن

پارتیشن اداری با ترکیب بسیار زیبا از شیشه و آلومینیوم در رنگ‌ها و کیفیت‌های متفاوت طراحی و ساخته می‌شود. استفاده از پارتیشن اداری نور را به خوبی به داخل محیط هدایت و بستر مناسبی برای حس راحتی بیشتر کارکنان ایجاد می‌کند. همچنین برای کنترل صدا نقش موثری ایفا می‌کند. اکثر مدیران برای حس نظارت و همکاری بیشتری در قسمت‌های مختلف دفتر، ترجیح می‌دهند از پارتیشن اداری برای جداسازی استفاده نمایند.

یکی از کاربردهای بسیار مهم پارتیشن اداری، مخفی کردن عیوب ساختمان‌های اداری است. در برخی ساختمان‌ها ستون‌های اضافی بسیاری مشاهده می‌شود که در کنار تاثیر بد در دکوراسیون داخلی، مانع از استفاده مفید محیط داخلی می‌شود. با استفاده از پارتیشن شیشه ای اداری به راحتی ستون‌ها مخفی می‌شود و عیوب روی دیوارها دیگر قابل مشاهده نخواهد بود.

اجرای حمام شیشه‌ای حس طراوت و زیبایی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

حمام شیشه ای

یکی از کاربردهای جذاب و منحصربه‌فرد شیشه در دکوراسیون داخلی استفاده از شیشه حمام است. شیشه حمام طراحی و سبک یک خانه مدرن را برای شما به ارمغان می‌آورد و به عنوان یک جایگاه شیک در خانه تلقی می‌شود. این روزها اکثر افراد ترجیح می‌دهند دکوراسیون داخلی را به فضای مدرن و متفاوت تبدیل تا حس طراوت و زیبایی را هنگام ورود به خانه در دل خود ایجاد نمایند. خوب است بدانید کاربرد حمام شیشه‌ای تنها برای زیبایی دکوراسیون نیست. بلکه با استفاده از این محصول به راحتی می‌توانید در کمترین فضا، با مقیاس‌های مختلف بالاترین کیفیت را برای ساخت حمام ساختمان طراحی کنید.

آیا از محبوبیت حمام مستر در طراحی سرویس بهداشتی خبر دارید؟

یکی از ایده‌های خلاقانه این روزها در طراحی سرویس بهداشتی، حمام مستر است. حمام مستر در سال‌های اخیر به شدت محبوبیت پیدا کرده است که برای آسایش و راحتی افراد منزل طراحی می‌شود و به اتاقی گفته می‌شود که داخل آن تمام امکانات سرویس بهداشتی فراهم است. اما طراحی این ایده چگونه است؟؟ معمولا اکثر افراد برای استفاده حداکثری از فضا، قسمت حمام را از حمام شیشه‌ای استفاده می‌کنند. از آنجا که اکثر ساختمان‌ها متراژهای بسیار کمی دارند، استفاده از شیشه حمام بسیار کمک کننده است.

زیبایی خیره‌کننده بالکن با اجرای شیشه بالکن

اگر در منزل خود بالکن دارید، حتماً برای استفاده از فضای دلنشین آن از شیشه بالکن کمک بگیرید. بالکن شیشه‌ای موجب می‌شود در تمام فصول از فضای امن و دوست‌داشتنی بالکن استفاده نمایید و هیچ فضایی در داخل خانه هدر نرود.

اجرای بالکن شیشه‌ای مزایای مختلفی دارد که چند مورد مهم آن را بیان می‌کنیم:

  • زیبایی بیشتر دکوراسیون داخلی بالکن
  • فضایی مناسب برای نگهداری گیاهان
  • جلوگیری از هدر رفتن انرژی سرمایشی و گرمایشی داخل خانه
  • فضای امن و جذاب برای گذراندن ساعاتی از روز و رفع خستگی روزانه
  • جلوگیری از ورود گرد و خاک ها و آلودگی‌های بیرون از منزل
  • جلوگیری از ورود سر و صدا به داخل خانه

کاربرد منحصربه‌فرد درب اتوماتیک شیشه‌ای در ساختمان‌های پررفت‌وآمد

مطمئنا تا به حال با درب اتوماتیک شیشه‌ای مواجه شده‌اید. اما به کاربرد و اهمیت آن توجه نکرده‌اید. اگر کمی فکر کنید، متوجه می‌شوید با نصب درب اتوماتیک شیشه‌ای، دیگر نیازی به استفاده از دست برای باز کردن درب نخواهید داشت و به راحتی و حتی با در دست داشتن وسایل زیاد، می‌توانید وارد ساختمان شوید. درب اتوماتیک شیشه‌ای برای ساختمان‌های پررفت وآمد مانند مراکز تجاری، هتل‌ها و اماکن عمومی بسیار کاربردی است و خدمات مطمئن و منحصربه‌فردی به مشتریان و مراجعه کنندگان ارائه می‌دهد و باعث می‌شود حس خوشایندی در دل آنها ایجاد نماید.

همچنین یکی از کاربردهای بسیار مهم درب اتوماتیک شیشه‌ای جلوگیری از هدر رفتن انرژی است. این گونه درب‌ها نسبت به درب‌های قدیمی در کاهش هزینه‌های گرمایش و سرمایشی سالانه بسیار کمک‌کننده هستند. علاه بر همه این ویژگی‌ها، درب اتوماتیک شیشه ای، می‌تواند کلاس خاصی را نیز برای محیطتان به وجود بیاورد و فضای داخلیتان را چندین سر و گردن از فضای داخلی افراد دیگر،متمایزتر کند.

کرکره برقی یکی از مدرن‌ترین ابزارهای حفاظتی، برای بسیاری از ساختمان‌هاست.

این روزها استفاده از کرکره برقی در کارخانه‌ها، پارکینگ‌ها و بر روی درب بسیاری از مغازه‌ها بسیار مشاهده می‌شود که روزانه استفاده از برای حفظ امنیت بیشتر اهمیت بسیاری پیدا می‌کند. قفل و الکتروموتور داخلی استفاده شده در کرکره برقی موجب افزایش امنیت می‌شود. این ابزار در رنگ‌ و اندازه‌های مختلف قابل ساخت است. به گونه‌ای که حتی علاوه بر درب، بر روی پنجره ساختمان‌ها نیز نصب می‌شود.

برای نصب این وسیله کاربردی، هیچ وقت نگران از کار افتادن موتور کرکره برقی نباشید؛ چرا که کرکره برقی سیستم خلاص‌کننده دستی دارد و در صورت از کار افتادن برق می‌توان کرکره را به صورت دستی باز و بسته کنید.

درخشش بیشتر دکوراسیون داخلی با رامادر!

یک پیشنهاد ویژه برای نصب محصولات شیشه‌ای و اتوماتیک، شرکت رامادُر (www.ramadoor.co) است که با بکارگیری روش‌های به‌روز در صنایع درب شیشه‌ای و اتوماتیک، بهترین ایده‌ها را برای فضاهای مختلف زندگی و کاری شما پیاده‌سازی می‌کند. پروژه‌های متعدد و بزرگ شرکت رامادر، نشان‌دهنده کیفیت خدمات و طراحی‌های بی‌نظیر این مجموعه است.

پس اگر به دنبال کیفیت هستید، این مجموعه را از دست ندهید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها