رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 518363

لطفی: قالیباف سخنران مراسم ۱۳ آبان در تهران است/ برگزاری مراسم با رعایت پروتکل‌ها

ساعت 24-قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به برگزاری برنامه ۱۳ آبان در تهران و استانها، گفت: این مراسم در تهران با سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در نشست خبری امروز ( سه شنبه ۶ آبان ۹۹) با محکومیت اقدام رئیس جمهور فرانسه در حمایت از اهانت به پیامبر اسلام (ص) گفت: اهانت به پیامبر رحمت، توهین به همه ادیان آسمانی است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه ۱۳ آبان در تهران و استانها، گفت: این مراسم در تهران در روز ۱۳ آبان ساعت ۹ مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا و حضور همه اقشار و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

لطفی تاکید کرد: مراسم روز ۱۳ آبان با سخنرانی محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. در این مراسم که سراسر کشور در فضای باز برگزار می‌شود به گونه ای برنامه ریزی شده تا پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود؛ مانند چیدن صندلی ها با فاصله و خط کشی معابر.

لطفی تصریح کرد: حدود ۷۵ خبرنگار و عکاس خارجی و بیش از ۵۰۰ عکاس، خبرنگار و تصویربردار داخلی مراسم ۱۳ آبان در تهران را پوشش خواهند داد. در مجموع بیش از ۲۰۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار در سراسر کشور مراسم روز جهانی استکبار ستیزی را پوشش خبری می‌دهند.

وی در قسمتی دیگر از سخنانش با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت گفت: نشست تخصصی وحدت اسلامی ، رمز اقتدار و راه غلبه بر استکبار جهانی با حضور جمعی از اساتید و نمایندگانی از کشورهای جبهه مقاومت در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار و به صورت مجازی هم پخش خواهد شد.

ادامه دارد ...

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها