رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 518677

ماجرای مدافعی که شجاع نبود!

ساعت24-شجاع خلیل‎‌زاده در حالی که می‌توانست با پرسپولیس برای دومین بار در فینال لیگ قهرمانان حضور داشته باشد، به قطر رفت و با الریان به توافق رسید و فصل آینده لباس این تیم را برتن خواهد کرد.

داستان شجاع خلیل زاده و پرسپولیس را حتی در داستان‌ و رمان‌های پیچیده گابریل گارسیا مارکز هم نمی‌توان پیدا کرد. در روزهایی که هواداران پرسپولیس با ویدئو بوسه شجاع به لوگو پرسپولیس پس از گل کردن پنالتی خود مقابل النصر کیف می کردند، انتشار تصویری از مدافع ملی پوش سرخ ها در لباس الریان قطر آب سردی روی سر آنها بود. شوک بعدی به پرسپولیسی ها زمانی وارد شد که خلیل زاده به سبک دلبری برای هواداران پرسپولیس، لوگو الریان را در روز معارفه خود بوسید تا خشم هواداران سرخهای تهرانی را بیشتر از قبل کند. همین اتفاق باعث شد تا شجاع پس از جدایی نامه ای برای پرسپولیسی ها بنویسید و از بازگشت دوباره اش به این تیم بگوید اما هواداران پرسپولیس در کامنتها به او حمله کردند و از او خواستند تا دیگر به این تیم فکر نکند.

شجاع که از بهترین‌های پرسپولیس در دو فصل اخیر و یکی از مردان کلیدی سرخ‌ها برای صعود به مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شد از دو ماه پیش پیشنهاد الریان را در جیب داشت اما برای جدایی از جمع پرسپولیسی‌ها این پا و آن پا می‌کرد. مصائب او در ابتدا با مدیریت پرسپولیس بر سر وعده های عمل نکرده آغاز شد و سپس با عقد قراردادهای نسبتا سنگین با بعضی از چهره های تازه به خدمت گرفته شده، شرایط تازه ای پیدا کرد.

خلیل زاده از مدیریت پرسپولیس درخواست داشت که قراردادش را با شرایطی جدید و متناسب با ارقام بازیکنان جدید بالا ببرند. مساله ای که مدیریت باشگاه پرسپولیس زیر بار آن نمی‌رفت چرا که در تحلیل مهدی رسول پناه با افزایش قرارداد شجاع خلیل زاده دیگر بازیکنان هم مثل کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، حسین کنعانی زادگان و ... هم انتظار داشتند قراردادشان به همان اندازه بالا برود و این مساله بار مالی سنگین به پرسپولیس تحمیل می‌کرد.

در مورد قرارداد شجاع با الریان اعداد مختلفی بیان می‌شود که ظاهرا این مبلغ ۱.۸ میلیون دلار برای دو فصل است. رقمی که اگرچه در فوتبال ایران مشابه آن پرداخت نمی شود اما شایعه شده بود که یکی از هواداران متمول پرسپولیس قصد داشت برای حفظ شجاع برای فینال آسیا، آن را به مدافع ملی پوش پرسپولیس پرداخت کند تا مشکلی برای همکاری طرفین وجود نداشته باشد.اتفاقی که هرگز رنگ واقعیت به خودش نگرفت و در حد همان شایعه باقی ماند.

حال این روزها گفته می شود قرارداد شجاع با الریان معتبر نیست و با شکایت پرسپولیس از این بازیکن، خلیل زاده و باشگاه الریان با محرومیت روبرو خواهند شد. این شایعات در حالی مطرح می شوند که خلیل زاده با الریان تمرین می کند و حتی در فتوشات این باشگاه در سازمان لیگ قطر هم حاضر شده و به نظر می رسد دیگر راهی برای بازگشت او به جمع سرخ های تهرانی وجود ندارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها