رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 518961

چاق شدن و چاق ماندن دیگر آرزو نیست

رپورتاژ تبلیغی / اگر شما جزو آن دسته از افرادی باشید که از 12 ماه سال 10 ماهش را درحال رژیم گرفتن و تلاش برای کاهش وزن تان هستید پس بدون شک با دیدن چنین عنوانی تعجب می کنید که در این روزهایی که همه از چاقی مفرط و اضافه وزن می نالند و به دنبال تناسب اندام و لاغر شدن هستند، مگر هنوز هم کسانی هستند که آرزوی شان چاق شدن باشد؟

بله ممکن است کمی عجیب باشد اما واقعیت دارد. همیشه شکم و پهلوی آویزان آزاردهنده نیستند گاهی لاغری بیش از حد نیز می تواند بدترین تصویری باشد که افراد در آیینه می بینند. و همین مورد می تواند دلیلی به وجود آمدن مشکلات روحی بسیاری شود. اغلب افرادی که لاغر هستند و از اندام خود راضی نیستند، اعتماد به نفس پایینی دارند و این موضوع در زندگی آن ها بسیار آثار جبران نا پذیری دارد.

یکی از رژیم هایی که طرفداران بسیاری دارد و این روزها توسط متخصصان رژیم و سایت های معتبر ارائه رژیم غذایی آنلاین در اختیار افراد قرار می گیرد، رژیم چاقی است. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که سودجویان و کلاهبرداران نیز بیکار ننشستند و بازار سیاهی به راه انداخته اند و با ارائه رژیم های لاغری نامناسب و غیراصولی پول به جیب می زنند. نیازی نیست نگران این مورد باشید، زمانی که شما با آگاهی و اطلاعات کافی در هر مسیری که دوست دارید قدم بر دارید آن گاه از گزند چنین افرادی دور خواهید بود.

اما خب، طبیعی است که سوال هایی مثل "کدام رژیم چاقی سالم و معتبر است؟" یا "کدام سایت و متخصص تغذیه بهترین رژیم را ارائه می دهد؟" ذهن تان را مشغول کند. در این مورد اصلا نگران نباشید، ما، کارشناسان من و رژیم همیشه به شما کمک می کنیم که با آگاهی و اطلاعات کافی در هر مسیری که دوست دارید قدم بر دارید. آیا واقعا از لاغری بیش از حدی که دارید رنج می برید؟ آیا تمایل به استفاده از رژیم های غذایی چاقی دارید؟ دقیقا چه رژیم غذایی می تواند اصولی باشد و مشکلات جانبی نداشته باشد؟ اگر سوالاتی از این قبیل دارید، ادامه ی این مطلب را بخوانید.

سالم چاق شوید

اگر لاغر هستید، به گونه ای که از اندام تان راضی نیستید و مدام به افزایش وزن تان فکر می کنید؛ ممکن است برای یک بار هم که شده برای تان اتفاق افتاده که برای خرید یک لباس که به شدت هم به آن علاقه دارید، وارد فروشگاهی می شوید اما کوچکترین سایز آن هم برای تان گشاد است. در این مواقع حس می کنید که دنیا به آخر رسیده، اما این طور نیست. تنها کافیست کمی دقت کنید و به سراغ رژیم غذایی برود که به شما در افزایش وزن تان کمک کند؛ نه در افزایش کلسرول و قند خون تان. شاید برای تان عجیب باشد اما خیلی از افرادی که با این هدف یعنی چاق شدن و رسیدن به اندام ایده آل به دنبال رژیمی مناسب هستند، نمی دانند آن را از کجا تهیه کنند یا به کدام متخصص تغذیه اعتماد کنند.

متاسفانه بسیار پیش آمده که افراد پس از دریافت یک رژیم چاقی غیراصولی از یک سایت رژیم آنلاین نامعتبر یا متخصص تغذیه غیرحرفه ای، به جای افزایش وزن با کاهش وزن رو به رو شدند یا پس از گذشت مدتی و در پایان دوره رژیم دوباره به وزن اولیه شان بازگشتند؛ آن هم با هزار و یک اسیب جسمانی جدی. به یاد داشته باشید، هرگز بر سر سلامتی خودتان ریسک نکنید. ممکن است شما برای دریافت یک برنامه غذایی که بر سر اعتبارش هم شک دارید، وقت و هزینه ی بسیاری صرف کنید پس باید با بررسی و تحقیق بیشتر پیش بروید و به هر رژیمی اعتماد نکنید. قطعا الان با خود می گویید پس چطور می توانیم یک رژیم غذایی چاقی مناسب و معتبر دریافت کنیم؟ جواب این سوال در دستان ماست.

من و رژیم شما را از لاغری نجات می دهد

بیایید یکبار برای همیشه این موضوع را با شما حل کنیم؛ برای دریافت رژیم غذایی چه چاقی و چه لاغری، هرگز عجله نکنید. نمی توان برای تناسب اندام و خوش هیکل شدن ریسک کرد و سلامتی را به خطر انداخت. برخی از رژیم های نامعتبر چاقی برپایه خوردن هستند، درحالی که نباید چاقی را مساوی با خوردن بدون آگاهی بدانید! شما برای این که چاق شوید و چاق بمانید، نیازی ندارید که از صبح تا شب دهان تان بجنبد؛ بلکه به جای آن با یک برنامه غذایی سالم و مناسب می توانید چاقی سالم را تجربه کنید. همین حالا وارد وب سایت من و رژیم شوید. اطلاعات تان را دقیق و جزء به جزء وارد کنید سپس یک رژیم چاقی دریافت کنید؛ به همین سادگی!

جالب است بدانید که چاق شدن یا حتی لاغر شدن مسلتزم این است که شما در عادات غذایی تان تغییر ایجاد کنید. برای اضافه کردن وزن آن هم به صورت متعادل، می بایست در برخی از عادات فعلی تغییر ایجاد کرد، این به معنی به اندازه و اصولی خوردن است. برخی رژیم های غذایی که با شعار افزایش وزن سریع، در فضای مجازی دست به دست می شوند، نمی توانند برای مدت طولانی کار کنند چرا که این نوع تغییر در شیوه زندگی، حفظ نمی شود و ماندگار نیست و زمانی که شما رژیم را متوقف می کنید به احتمال زیاد دوباره به عادات قدیمی و وزن اولیه بازمی گردید و حتی ممکن است کمی لاغرتر هم شوید.

افرادی که همیشه به چاق شدن و رسیدن و به اندام ایده آل فکر می کنند باید از برنامه غذایی پیروی کنند که نتیجه ای مثبت داشته باشد؛ برنامه ای که شما را به بیراهه نکشاند! اما نگران نباشید، استفاده از رژیم غذایی اصولی هیچگاه برای شما مشکلی به وجود نخواهد آورد. شاید شنیده باشد که برخی سرخود قصد چاق شدن دارند، شاید هم نتیجه بگیرند اما در آخر چربی خون و کلسترول شان به طرز وحشتناکی افزایش می یابد. ما این جاییم تا به شما کمک کنیم که با استفاده از رژیم غذایی اصولی و با خیال راحت به ایده آل های خود برسید.

برای دریافت این رژیم اصولی، تنها کافیست وارد وب سایت من و رژیم شوید و با وارد کردن مشخصات خود از متخصصین تغذیه ی ما برنامه غذایی دریافت کنید که منحصرا برای شما طراحی شده است و با استفاده از آن نسبت به تغییر وزن خود اقدام نمایید. نکته ی بسیار مهم در مورد سایت من و رژیم این است که این وب سایت به شما کمک می کند که وزن خود را ثابت نگه دارید و دائما وزن شما نوسان نداشته باشد و به این طریق همیشه در سلامت جسمی و روحی باشید. شما هم امتحان کنید و بدون هیچ گونه نگرانی با متخصصین تغذیه ما در ارتباط باشید و با اصولی ترین روش ممکن رژیم بگیرید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها