رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 520690

عابدزاده: خیال پدرم از حضور من در دروازه تیم ملی راحت بود

ساعت 24 -امیررضا عابدزاده می‌گوید از اعتماد به نفس بالای پدرش در هر شرایط، انرژی می‌گیرد و به همین دلیل هم خیال پدرش در بازی با بوسنی راحت بود.

dir="RTL">به گزارش ایسنا، امبررضا عابدزاده، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی مقابل بوسنی که با حضور او در درون دروازه رقم خورد گفت: خدا را شکر یک اردوی خوب را پشت سر گذاشتیم و مقابل تیم خیلی خوب بوسنی به پیروزی رسیدیم. اردوی خوب داشتیم که متاسفانه کوتاه بود و نتوانستیم خیلی تمرین کنیم. با این حال با برگزاری جلسات فنی و همدلی بچه‌ها، این موضوع را جبران کردیم و نتیجه خوبی به دست آوردیم.او درباره بازی برابر بوسنی و کلین شیت در این مسابقه گفت: می‌دانستیم بوسنی تیم خوبی است و بازیکنان خوبی در اختیار داریم اما همدل بودیم و انرژی مثبتی در تیم وجود داشت که با تلاش بازیکنان تیم نتیجه خوبی را به دست آوردیم و اعتماد به نفس تیم ملی برای بازی‌های آینده افزایش یافت.

دروازه‌بان تیم ملی درباره واکنش پدرش، احمدرضا عابدزاده به حضور او در درون چارچوب دروازه ایران گفت: همیشه با پدرم صحبت می کنم. او هم خوشحال بود که توانستم به تیم ملی کمک کنم و در نهایت با تیم ملی به پیروزی برسیم. وقتی ایران می‌برد، همه خوشحال می‌شوند و پدر من هم از این قاعده مستثنی نیست.عابدزاده درباره اینکه آیا پدرش برای این مسابقه و حضور وی در درون چارچوب استرس داشت یا خیر گفت: خیال پدرم همیشه راحت است. من هم به خاطر اعتماد به نفس بالای او، انگیزه می‌گیرم . در برابر بوسنی کل تیم خوب بود و همه با خیال راحت بازی کردند چرا که کادرفنی نکات لازم را گفته بود.وی خاطرنشان کرد: خیلی خوب دفاع کردیم و در خط حمله بهتر عمل کردیم. البته موقعیت‌هایی هم داشتیم که از دست رفت. با این حال مهم پروزی در مسابقه و افزایش آمادگی و اعتماد به نفس تیم بود که رخ داد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها