رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 521710

کشف یک تن و ۷۳۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرزهای جنوب شرق

ساعت24-فرمانده مرزبانی ناجا از ناکامی قاچاقچیان و سوداگران مرگ و کشف یک تن و ۷۳۵ کیلوگرم انواع موادمخدر در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.

سردار احمدعلی گودرزی اظهارکرد: در جهت تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق مواد مخدر در طول نوار مرزی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی «چاهندو» شهرستان میرجاوه مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، محل اختفای قاچاقچیان و محموله موادمخدر و زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله به عمق کشور مشخص شد و مرزداران در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: در این عملیات هدفمند سوداگران مرگ که در مقابل تاکتیک‌های عملیاتی مرزداران توان مقابله نداشتند از محل متواری شدند و مرزداران موفق شدند در پاکسازی منطقه مقدار یک تن و ۷۳۵ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل یک تن و ۶۰۴ کیلوگرم تریاک و ۱۳۱ کیلوگرم حشیش را به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات کشف و قاچاقچیان را در دستیبابی به اهداف شومشان ناکام کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس گودرزی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و مجاهدت‌های مرزداران گفت: مجموعه مرزبانی با اشراف اطلاعاتی و حضور خود در تمام نقاط مرزی کشور اجازه نمی دهد قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه ای احساس امنیت و آرامش کنند و در سایه این امنیت مردم می‌توانند در کمال آرامش به فعالیت‌های روزمره خود بپردازند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها