رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 521833

سناتور جمهوریخواه: ترامپ روند انتقال قدرت را تسهیل کند

ساعت24-به دنبال رد شدن شکایت ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا در ایالت پنسلوانیا، سناتور جمهوری‌خواه این ایالت گفت ترامپ باید نتیجه انتخابات را بپذیرد و روند انتقال قدرت را تسهیل کند.

laquo;پت تامی»، سناتور جمهوریخواه ایالت پنسلوانیا بامداد امروز (شنبه شب به وقت محلی) به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا پیشنهاد داد که نتایج انتخابات را بپذیرد و روند انتقال قدرت به دولت بعدی را تسهیل کند.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «بلومبرگ»، پت تامی با انتشار بیانیه‌ای مفصل در این خصوص گفته که ترامپ آزمایش تمام گزینه‌های حقوقی قابل‌ قبول خود را به پایان رسانده و وقت آن فرارسیده که او شکست را بپذیرد.

وی گفت: «رئیس‌جمهور ترامپ باید نتیجه انتخابات را بپذیرد و روند انتقال [قدرت] ریاست‌جمهوری را تسهیل کند.»

پت تامی همچنین خاطر‌نشان که قاضی پرونده شکایت تیم ترامپ در این ایالت، یک جمهوری‌خواه محافظه‌کار باسابقه بوده که به دست باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا به این سمت منصوب شده است.

بامداد امروز (به وقت تهران) این قاضی فدرال، شکایت ستاد ترامپ که توسط «رودی جولیانی» وکیل وی برای حذف میلیون‌ها رأی پستی در پنسیلوانیا ارائه شده بود را رد کرد

با این وجود ستاد انتخاباتی ترامپ همچنان عقب‌نشینی نکرده و متعهد شد که در این خصوص در‌خواست تجدید نظر خواهد کرد.

این در حالی است که نمایندگان جمهوریخواه ایالت میشیگان که روز جمعه در کاخ سفید با رئیس جمهور مستقر دیدار داشتند اعلام کردند هنوز هیچگونه اطلاعاتی که بتواند نتیجه انتخابات در این ایالت را تغییر دهد بدست نیاورده‌اند

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها