رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 521888

زورگیر مسلح، بدهکار مهریه بود!

ساعت24- رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد مسلحی خبر داد که برای پرداخت مهریه از ۲ زن زورگیری کرده بود.

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مردی مسلحی خبر داد که از ۲ زن برای پرداخت مهریه زورگیری کرده بود.


سرهنگ "جلیل موقوفه ای" بیان داشت: شب گذشته در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر زورگیری فرد مسلحی از دو خانم، ماموران گشت عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس به نشانی اعلامی در محدوده سعادت آباد اعزام می‌شوند.

وی گفت: با حضور گشت انتظامی در محل، ماموران کلانتری شهرک قدس مشاهده کردند، تعدادی از شهروندان دست و پای مردی ۳۴ ساله را گرفته و سعی در دستگیری وی دارند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران در محل دو خانم (راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی لوکس) به ماموران مراجعه و خانم راننده اظهار داشت، از فروشگاه خارج و سوار بر خودرویمان شدیم.قبل از شروع حرکت، متوجه شدیم که فردی درهای عقب خودرو را باز و داخل خودرو شد و با سلاح گرمی که همراه داشت من را تهدید و از سرنشین خودرو خواست که طلاهایش را به وی بدهد؛ باتهدید مرد مسلح شروع به سرو صدا کرده و از خودرو پیاده شدیم و با کمک افراد عبوری موفق به دستگیری مرد مسلح شده و با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتیم.

رئیس پلیس پیشگیری با اشاره به با دستگیری مرد زورگیر و کشف یک قبضه سلاح گرم، گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری انگیزه زورگیری را پرداخت بدهی خویش بابت مهریه همسرش اعلام کرد.

سرهنگ موقوفه ای عنوان کرد: متهم در تکمیل اظهاراتش گفت، مدتی قبل سلاح گرم را پیدا کردم و در سقف خانه ام پنهان کرده بودم. از بابت مهریه همسرم در فشار مالی بودم که تصمیم به زورگیری گرفتم و اسلحه را از محل مخفیگاه برداشتم. در حال پرسه زنی در اطراف فروشگاه بودم که طلا و جواهر همراه این دو خانم که در حال سوار شدن بر یک دستگاه خودروی لوکس بودند نظرم را جلب و تصمیم به زورگیری گرفتم.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: به محض داخل شدن به خودرو ابتدا قفل ایمنی را فعال و سپس با بستن کمربندی ایمنی شروع به حرکت کنید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها