رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 522656

چرا پرسپولیس هر چهار روز یکبار بازی میکند؟

ساعت 24- تیم فوتبال پرسپولیس در حالی هر چهار روز یکبار در لیگ برتر به میدان می‌رود که قرار است در روز ۲۹ آذرماه در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نماینده شرق قاره کهن برود.

تیم فوتبال پرسپولیس که قرار است روز ۲۹ آذرماه در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نماینده شرق آسیا برود، برنامه فشرده و سنگینی در لیگ برتر کشورمان دارد. پرسپولیسی ها عملا هر چهار روز یکبار در لیگ سخت کشورمان به میدان مسابقه می‌روند.

این در شرایطی است که پرسپولیس با کمبود بازیکن در برخی پست‌ها مثل دفاع وسط و مهاجم مواجه است. این برنامه فشرده باعث شده که در چند روز گذشته برخی هواداران و حتی کارشناسان پرسپولیسی دست به اعتراض بزنند و این اعتراض را علنی کنند.

حالا شنیده می‌شود که این فشردگی بازی‌های پرسپولیس به نوعی با درخواست کادر فنی سرخپوشان بوده است. کادرفنی پرسپولیس معتقد است باتوجه به اینکه تیم های شرق آسیا تقریبا هر ۳ یا ۴ روز به میدان می‌روند و تا فینال هم همین شرایط را دارند، با هماهنگی کامل به فینال می‌رسند. از این رو کادرفنی پرسپولیس درخواست داده که پرسپولیس هم هر چهار روز یکبار در لیگ به زمین برود تا با آمادگی و هماهنگی کامل به فینال پا بگذارند.

یعنی مربیان پرسپولیس بدشان نمی آید تا بازیکنان این تیم تا فینال لیگ قهرمانان آسیا به صورت فشرده بازی کنند تا از نظر بدنی و ذهنی تفاوتی با تیم‌های شرق آسیا نداشته باشند. از نظر کارد فنی پرسپولیس در شرایط فعلی هر چهار روز یکبار بازی کردن بهتر از انجام یک بازی در هفته است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها