رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 522658

آقای ملک‌زاده! وضعیت امروز دستپخت عملکرد امثال شما است

ساعت 24-عضو شورای مرکزی کانون دانشگاهیان ضمن درخواست از آیت الله رئیسی برای ورود به مسئله استعفای معاون وزیر بهداشت، گفت: آقای ملک زاده! این بلا که بر سر ملت آوار شده، دستپخت عملکرد امثال شماها است.

قاسم جعفری عضو شورای مرکزی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در گفت وگویی، گفت: اگر حادثه‌ای هوایی رخ دهد و مثلا ۱۵۰ نفر قربانی به جا گذارد همگان به حق دچار ماتم می شویم؛ اما اینک روزانه چند صد نفر آرام و مظلوم چون شمع می سوزند و به سان ماهی جدا شده از آب از تنگی نفس له له می زنند و آرام می گیرند.

وی افزود: اگر در حین عملیات نظامی نه یک فرمانده، حتی یک سرباز صحنه را رها کند بلافاصله در محکمه نظامی و حتی دادگاه صحرایی محاکمه می شود. کسی نیست بپرسد جناب آقای ملک زاده ، آقای نوبخت و ... این بلا که بر سر ملت با این گستردگی آوار شده است، دستپخت عملکرد امثال شماها است.

این استاد دانشگاه در ادامه از آیت الله رئیسی خواست به مسئله استعفای ملک زاده ورود کند و افزود: این مردم چه جرمی کردند که گرفتار کسانی شوند که به خاطر بی عرضگی و بی بهره‌گی از هنر مدیریت، چوب حراج به جان مردم ایران زده اند و حالا هم چون شتر مست غرش‌کنان بر سر مردم منت می گذارند که ما استعفا می دهیم ؟!

جعفری تاکید کرد: چرا باید بی دلیل آمار بالای ابتلا در دیگر کشورها را بهانه کنیم تا کم کاری و بی درایتی خود را توجیه کنیم؟! کادر خدوم درمان و هزاران داوطلب خدمت در عرصه سلامت با همه خطرهایش چه جرمی کرده اند که باید در آتش بی تدبیری و ناتوانی جمعی مدعی اما به قول عوام بی مصرف بسوزند؟

وی گفت: مملکت امروز نیاز به حاج قاسم هایی دارد که در وصیت نامه اش نوشت: « خدایا جسم من علیل شده است و مگر می شود کسی را که چهل سال بر درت ایستاده است نپذیری؟» مدیرانی که اولویت اولشان اصلاح محاسن و اتوی لباس و رعایت پروتکل های تشریفاتی هستند به درد اوضاع کرونا زده و جامعه مصیبت دیده که به خاطر سستی و بی‌عرضگی بسیاری مسوولان چرخ معیشتش نمی چرخد، نمی خورند.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: آدم های عالم، سالم و معتقد و عامل به روحیه انقلابی و جهادی در همه نسل ها و بویژه در میان جوانان کم نداریم. فقط باید درماندگان در تمشیت امور مردم کرسی را رها کنند تا کار به دست شایستگان افتد. ان شاء الله حضور آگاهانه و معنادار مردم در انتخابات آتی کار را تمام خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها