رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 522986

بیاتلو: مطمئن هستم ۳ امتیاز را کسب میکنیم

ساعت24-سرمربی ماشین‌سازی گفت تیمش این توانایی را دارد که در خانه مقابل صدرنشین فعلی لیگ برتر به ۳ امتیاز دست پیدا کند.

وحید بیاتلو در نشست خبری پیش از دیدار با گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: بازی سختی را برابر تیم متمول گل‌گهر داریم. این تیم پرافتخارترین مربی لیگ برتر را دارد و در ۳ هفته گذشته نتایج خوبی را کسب کرده است.

وی ادامه داد: تیم ما هم روز به روز بهتر می‌شود. مطمئن هستم بازی خوبی را ارائه می‌دهیم و می‌توانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم. دغدغه ما شادی هواداران است و ما هر چه که نیرو داریم برای تیم قدیمی ماشین‌سازی، در زمین خواهیم گذاشت.

سرمربی ماشین‌سازی در خصوص عملکرد تیمش عنوان کرد: در مورد گل های خورده مان باید بگویم که آن سه گلی که در بازی اول خوردیم را با توجه به اتفاقاتی که قبل از بازی رقم خورد به دلیل عدم تمرکز و نداشتن چند بازیکن اصلی بود. در مشهد ما شش بازیکنمان را نتوانستیم استفاده کنیم و از بازیکن امید استفاده کردیم و اصلا تمرکز نداشتیم. مقابل ذوب آهن هم که ۱۰ نفره شد، یک موقعیت گل هم نداشت در بازی با استقلال هم همین اتفاق افتاد. در این دو بازی یک گل به ثمر رسانده ایم. تیم مان جوان است و کار زیادی دارد. بیست بازیکن تیم ما عوض شده و برای رسیدن به شرایط خوب باید تلاش کنیم و به زمان نیاز داریم.

او در خصوص پیامان بابایی توضیح داد: پیمان بابایی در حال و هوایی بود که از تیم جدا شود و دیر به ما اضافه شد. او در تمریناتمان حضور نداشت. پیمان بازیکن با کیفیتی است و ما از او به شکل درستی استفاده کردیم هم در بازی با استقلال هم بازی قبل از آن که با حضور در میدان گلزنی کرد. او تقریبا بیست روز است که در تمرینات حضور می یابد و به بهترین شکل از این بازیکن استفاده خواهیم کرد.

بیاتلو در پایان گفت: این تیم جوانی که درست کرده ایم آینده خوبی دارد و امیدوارم که از آن حمایت شود. کاری که کردیم این بود که شانزده بازیکن بومی آذربایجان از زنجان، اردبیل، ارومیه و تبریز به تیم اضافه شد. امیدوارم که فرصت پرورش این استعدادها را داشته باشیم. می دانم که ماشین سازی تیم ریشه داری است و باید نتیجه بگیریم. امید دارم که دو بحث جوانگرایی و نتیجه گیری را در کنار هم انجام داده و سال آینده تیم خوبی را آماده کرده و کاری هم برای آینده فوتبال آذربایجان کرده باشیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها