رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 522989

دبیر: خیلی ها مدال دارند اما اخلاق ندارند

ساعت24-مراسم تقدیر از 3 پیشکسوت کشتی کشور، در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

در این مراسم که علیرضا دبیر رئیس فدراسیون، علی اکبر جیرسرایی رئیس کمیته پیشکسوتان و احمد عرب مسئول رسیدگی به امور پیشکسوتان حضور داشتند از سبحان روحی، حسین تورانیان و محمد اسماعیل زاده از پیشکسوتان قدیمی کشتی ایران تقدیر بعمل آمد.

رئیس فدراسیون کشتی در این مراسم گفت: پیش از این مشی بر این بود که هرکس مدال دارد پیشکسوت است و باید تجلیل بشود در صورتی که ما اگر قهرمانی را در چند بعد نگاه کنیم یکی از آن کسب مدال است ولی سجایای اخلاقی، مقبولیت اجتماعی و برخورد با خانواده از دیگر بعدهای یک قهرمان و پهلوان است.

وی ادامه داد: خیلی از کشتی گیران بوده اند که به دلیل حق خوری ها و بد آوردن ها بوده به حقشان نرسیدند و دستشان از مدال کوتاه ماند. متأسفانه در حال حاضر ملاک شرط پیشکسوت و قهرمان بودن شده است و من اصلا این را قبول ندارم چرا خیلی ها مدال دارند اما اخلاق ندارند و این در هر رشته ای وجود دارد.

دبیر اظهار کرد: رویکرد فدراسیون این است که از پیشکسوتانی که زحمت کشیده اند چه با مدال و چه بی مدال قدردانی کنیم چراکه جمعی از پیشکسوتان ما که مدال ندارند، حقشان کسب مدال بوده است.

وی افزود: کسب مدال ملاک نیست، مگر مدال به آدم ارزش انسانی می دهد مهم شخصیت انسان است آقایان روحی، تورانیان و اسماعیل زاده هرکدام در ظاهر مدال جهانی ندارند ولی هرکدام چندین قهرمان جهان و المپیک را برده اند و هم سن های شما و حریفان شما می دانند که چقدر شما خوب بوده اید و برای مثال کامران قاسم پور الان حریف حسن یزدانی است اما حسن یزدانی یک سوپراستار است و اگر قاسم پور هم برود می تواند مدال کسب کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها