رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 523047

پیام تسلیت امام جمعه نجف به مقام معظم رهبری

ساعت 24- امام جمعه نجف اشرف در پیامی به مقام معظم رهبری شهادت محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ایران را تسلیت گفت و تاکید کرد که در کنار شما برای مقابله با استکبار جهانی ایستاده ایم.

به گزارش دفتر اطلاع رسانی حجه الاسلام سید صدر الدین قپانچی امام جمعه نجف اشرف، در این پیام تسلیت آمده است: از خبر ترور شهید فخری زاده دانشمند بزرگ بسیار ناراحت و اندوهگین شدیم و خداوند متعال این شهید را مشمول رحمت واسعه خود قرار دهد.

حجه الاسلام قپانچی افزود: ترور این دانشمند تنها بر عزم و اراده راسخ مسیر مقاومت برای گام برداشتن تا تحقق وعده الهی (وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ) "و ما بر آن هستیم که بر مستضعفان روی زمین نعمت دهیم و آنان را پیشوایان سازیم و وارثان گردانیم" خواهد افزود.

وی در این پیام همچنین تصریح کرد: ما شهادت این دانشمند بزرگ را به پیشگاه شما و ملت مومن و غیور ایران تسلیت عرض و ایستادن خود در کنار شما را در مقابله با استکبار جهانی اعلام می کنیم و کلام (هیهات منا الذله) امام حسین علیه السلام همچنان شعار ابدی ما خواهد بود.

بعد از ظهر روز جمعه، عناصر تروریستی مسلح، خودرو حامل محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار داده و وی را به شهادت رساندند.

این اقدام تروریستی با محکومیت احزاب، نهادها، تشکل‌های اسلامی، شخصیت‌ها، سازمان‌ها و کشورهای مختلف روبرو شده است.

در عراق جریان‌ها و شخصیت‌های مختلف سیاسی و گروه‌های مقاومت اسلامی در بیانیه‌های مختلف، این ترور جنایتکارانه را محکوم کرده‌اند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها