رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 523308

مصوبه مجلس موجب رشد قیمت‌ها میشود

ساعت 24 - نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب طرح اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها در مجلس نه تنها موجب رشد قیمت‌ها در بازار ارز می‌شود، بلکه نگرش خوش‌بینانه درباره حل مشکلات را به تاخیر می‌اندازد.

dir="RTL">نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) با ۲۵۱ رای موافق در جلسه علنی با کلیات طرح دو فوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از ملت ایران موافقت کرد. براساس این طرح ۹ ماده‌ای چنانچه طرف‌های برجام طی یک ماه آینده به تعهدات خود عمل نکنند بازرسی آژانس از تاسیسات هسته‌ای و اجرای پروتکل‌های الحاقی متوقف می شودمحمدرضا بادامچی» نماینده سابق مجلس عصر سه شنبه گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا در این باره گفت: تصویب طرح اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها نه تنها موجب رشد قیمت ارز و سکه می‌شود بلکه نگرش خوش‌بینانه حل مشکلات را به تاخیر می‌اندازد.وی افزود: پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و شکست ترامپ و زمزمه‌های بازگشت آمریکا به برجام و کاهش تحریم ها، بسیاری از دشمنان کشور همچون رژیم صهیونیستی و عربستان که خواهان لغو برجام هستند، دست به کار شدند. بادامچی تصریح کرد: دشمنان خارجی و داخلی که نمی‌خواهند برجام باشد وارد عرصه شده و سعی در کارشکنی دارند.

این نماینده مجلس سابق گفت: متاسفانه قانون‌گذاران و نمایندگان مجلس به جای اینکه در شرایط موجود، فضا را آرام کرده و شرایط اقتصادی که فشار مضاعفی را به مردم تحمیل کرده را تعدیل و فضای مذاکرات را فراهم کنند، سعی در لغو برجام دارند. ی ادامه داد: در شرایط تحریمی که ما حتی نمی‌توانیم مطالبات فروش نفت و صادرات خود را از سایر کشورها اخذ کنیم،‌ چطور می‌توانیم انتظار داشته باشیم که بر مشکلات مالی غلبه کنیم. ادامچی گفت: تصویب طرح لغو تحریم‌ها نگرش خوشبینانه و روزنه‌های امید دریافت مطالبات و حل مشکلات را از بین می‌برد و نه تنها شاهد افزایش نرخ ارز خواهیم بود بلکه بهای سکه و طلا نیز افزایشی خواهد بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها