رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 523410

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-تهران/ بارش باران در جاده‌های 5 استان

ساعت 24-مدیر مرکز مدیریت راه‌ها از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان چهارمحال و بختیاری و بارش باران در برخی از محورهای استان های ایلام، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان خبر داد.

علی اکبر آشوری در گفت‌وگو یی، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: دوربین‌‌های نظارت تصوری تردد روان در مسیر رفت و برگشت، آزادراه تهران-شمال، آزادراه قزوین-رشت و محورهای فیروزکوه، کندوان و هراز نشان می‌دهد.

وی از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک خبر داد.

* باران در جاده های 5 استان

آشوری با بیان اینکه در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم، از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان چهارمحال و بختیاری و بارش باران در برخی از محورهای استان های ایلام، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان خبر داد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها تأکید کرد: راننده‌های محورهای کوهستانی و برف گیر حتما تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

* انسداد 11 جاده به دلیل کاهش ایمنی

وی اظهار کرد: در حال حاضر جاده شهداد - نهبندان، محور گنج نامه-تویسرکان، محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور سروآباد-پاوه و جاده پونل - خلخال به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

آشوری افزود: همچنین جاده فرعی شمشک-دیزین، محور وازک-بلده در مازندران، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود و محور پدافند جنوب غرب - امیدیه‌ در استان خوزستان نیز به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

‌* آزادراه کرج-تهران پرترافیک‌ترین جاده کشور در شبانه روز گذشته

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد‌: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده ای در آزادراه کرج-تهران، آزادراه‌ تهران-کرج و آزادراه کرج-قزوین ثبت شد.

* کاهش سهم ناوگان سنگین در ترافیک جاده ها

وی اظهار داشت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد آخرین اطلاعات دریافتی از 2278 دستگاه ترددشمار فعال جاده ای، نسبت به روز قبل 0.4 درصد کاهش نشان می‌دهد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 12.1 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

‌انتهای پیام/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها