رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 527459

آموزش نحوه بک لینک گذاشتن

رپورتاژ تبلیغی / ویکی دمی، آکادمی سئو دیجیتال مارکتینگ و وُردپرس در این محتوا قصد دارد تا در مورد نحوه بَک لینک گذاشتن با شما صحبت کند. اگر محتواهای قبلی ویکی دمی در مورد ارزش و اعتبار بک لینک سازی را دنبال کرده باشید، پی به حساسیت و کارآیی این فرآیند در ارتقاء جایگاه وب سایت خودتان برده اید.

div>

ساخت بک لینک

در مبحث سئوی مدرن، تقریباً دو مسئلۀ عمده مطرح است: تولید محتوا و لینک سازی. در این محتوا ما قصد پرداختن به موضوع تولید محتوا و بازاریابی های ورای آن را نداریم. لینک ها به نوعی نشان دهندۀ شاخص صحه گذاری و تأیید کارکرد وب سایت به شمار می روند. در واقع موتورهای جستجو از روی بک لینک ها متوجه میزان استقبال از وب سایت شما می شوند و در صورت صحت این جذابیت، وب سایت شما را به سایر جستجو کننده های موضوعات مربوطه نیز قرار می دهند.

لینک سازی، ساده ترین روش برای دریافت رتبه در موتورهای جستجو است. شما زمانی که بر روی یک لینک کلیک می کنید، نسبت به جذابیت و اعتبار آن لینک ابراز علاقه کرده اید و همین یعنی یک امتیاز مثبت برای وب سایت شما از دیدگاه موتور جستجو.

در چند سال اخیر، به موازات تولید محتوا، مسئلۀ لینک سازی و بک لینک گرفتن نیز تبدیل به یک موضوع مهم در سئوی سایت شده است. امروزه به لطف الگوریتم های ضد کلاهبرداری که گوگل مورد استفاده قرار داده است، بحث ایجاد چند وب سایت و برقراری لینک های صوری بین آنها و وب سایت اصلی، منسوخ شده و دیگر کارآیی لازم را ندارد.

کاری که شما باید انجام دهید، جذب انواع مختلف بک لینک ها به سمت وب سایت خودتان است. البته روش های لینک سازی و بک لینک گذاری دارای ارزش و اعتبار مختلفی است.

پیش از آن که به سراغ فرآیند بک لینک گذاری برویم، این سه نکته در مورد عوامل تأثیرگذار در ارتقاء سئوی سایت را در نظر داشته باشید. بک لینک هایی ارزش دارند که از وب سایت های رتبۀ بالا گرفته شده باشند. پیش نیاز این کار، بارگذاری محتواهای باکیفیت در وب سایتتان است.

بک لینک گرفتن را از وب سایت های مرتبط با حوزۀ کسب و کاری وب سایت خودتان انجام دهید نه هر وب سایتی.

خرید بک لینک برای شما هم میتواند بسیار مفید باشد و هم به شدت خطر ناک پس باید بدانید چه بک لینکی را خریداری میکنید

یکی از عوامل مؤثر در سئو، لینک سازی یا بک لینک گرفتن می باشد.

حالا با تکنیک های بک لینک گذاشتن آشنا می شوید:

انواع بک لینک

پست مهمان ایجاد کنید

یکی از بهترین محل ها برای بک لینک گذاری، پست مهمان است. پس در وب سایت هایی که با حیطۀ کسب و کار وب سایت شما مرتبط هستند، پست گذاری کنید و لینک خود را در داخل آن پست قرار دهید و بک لینک بگیرید. از وب مستر سایت مذکور نیز بخواهید که لینک شما را نوفالو (غیر قابل تعقیب از سوی موتور جستجو) نکند.

محتوانویس شوید


این روش یک گام بالاتر از پست گذاری معمولی است. در این تکنیک شما در نقش محتوانویس برای وب سایت های دیگر عمل می کنید. در این حین می توانید لینک وب سایت خود را به طور زیرکانه ای در محتواهای خود قرار دهید و از وب سایت مذکور، بک لینک بگیرید.

از فروم ها استفاده کنید

فروم های بسیار زیادی وجود دارند. فروم های مرتبط با حوزۀ کاری وب سایت خودتان را پیدا کنید و در آن، پست و مطلب قرار دهید و به همین بهانه، لینک خودتان را نیز در آنها قرار دهید.

بازاریابی از طریق تولید کلیپ یا محتواهای ویدئویی

در وب سایت هایی که اختصاص به نشر و دانلود فیلم ها و کلیپ های مختلف دارند، عضو شوید و در حیطۀ کاری وب سایت خودتان اقدام به تولید محتواهای ویدئویی و کلیپ کنید و به همراه آن، لینک وب سایت خود را نیز عرضه کنید. این کار بهترین روش برای راهنمایی کاربرانی است که بیشتر از مطالعۀ محتواها و پست ها، تماشای فیلم ها را ترجیح می دهند.

اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی

در شبکه های اجتماعی عضو شوید و به همراه مطالبی که در آنها به اشتراک می گذارید، لینک خودتان را نیز وارد کنید. بک لینک گذاری در شبکه های اجتماعی، ارزش و اعتبار بسیار زیادی دارد. فیسبوک، لینکدین، توئیتر، واتساپ، تلگرام و ... از جمله شبکه های اجتماعی هستند که می توانند میزبان خوبی برای لینک شما باشند. به عنوان مثال، لینکدین از مزیت فالو شدن برخوردار است و کلیک شدن آن، امتیاز و رتبۀ بالایی به همراه دارد. اگر لینک گذاری به طور اصولی و حرفه ای انجام شود، می تواند بسیار مثمر ثمر باشد.

مثلا توصیه میکنم که نحوه لینک سازی در پیج اینستاگرام ویکی دمی به این آدرس را مشاهده کنید.

نظر دادن در وبلاگ ها

در وبلاگ ها، مطالب و پست های مرتبط با حوزۀ کسب و کاری خودتان جستجو کنید و نظر خودتان در مورد آنها را دقیق و حساب شده بیان کنید و در جاهای مناسب، لینک گذاری کنید و از آنها بک لینک بگیرید.

پاسخگویی به پرسش ها

در فروم ها، شبکه های اجتماعی، وب سایت ها و هر گونه فضای مجازی دیگر، به پرسش هایی که مرتبط با موضوع وب سایت شما هستند، پاسخ دهید و به همراه آنها لینک خودتان را نیز قرار دهید.

بهره گیری از فالوورهای وفادار

فالوورهایی که مطالب شما را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند، می توانند بهترین مبلّغ وب سایت شما باشند. این افراد که در نظرسنجی ها، برندسازی ها، لینک سازی ها و سایر فعالیت های معرفی کنندۀ وب سایت شما همکاری دارند را شناسایی کنید و به آنها امتیازات ویژه بدهید تا در مراجعه به محیط های مجازی دیگر، معرف لینک شما باشند.

بهره گیری از رسانه های محلی

از رسانه های محلی بیشتر از رسانه های سراسری استفاده کنید. سراغ هر رسانه ای نروید. کاربران وب سایت شما از تمام کشور هستند، ولی برای تبلیغات، از رسانه های محلی استفاده کنید چون از فروش و استقبال بیشتری برخوردارند.

بازخورد گیری از مشتریان بالفعل

در شبکه های اجتماعی، از افرادی که به تازگی از محصولات و خدمات شما استفاده کرده اند، دعوت کنید تا نظر خود را در مورد محصولات یا خدمات شما بیان کنند. پس از کسب نظر مثبت آنها، لینک صفحۀ خرید را در صفحۀ خود قرار دهید. این روش، یکی از روش های جذاب در بک لینک گذاری است. این نقد و بررسی ها می توانند باعث افزایش استقبال مشتریان از وب سایت شما شوند.

تبدیل لینک های غیر قابل کلیک به لینک قابل کلیک

هر کجا تنها اسمی از سایت شما آمده و هیچ لینکی به همراه آن نیست، یا لینک آن غیر قابل کلیک است، وارد عمل شوید و از وب مستر آن سایت بخواهید که به لینک شما قابلیت کلیک شدن بدهد.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها