رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 528639

فریب تبلیغات اقامت و ویزای بازنشستگی در گرجستان را نخورید !

رپورتاژ تبلیغی / این روزها شاهد انتشار تبلیغات درباره "ویزای بازنشستگی گرجستان "یا "اقامت گرجستان ویژه بازنشستگان "در فضای مجازی هستیم اما آیا این ادعاها حقیقت دارد؟

dir="RTL" style="text-align:right">پیش از آنکه پاسخ این سوال را بدهیم باید به این موضوع اشاره کنیم که احتمالا دلایل انتشار اینگونه آگهی های فریبنده را باید در شرایط دلپذیر اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی و طبیعی حاکم بر کشور گرجستان دانست که تقاضای دریافت ویزا و اقامت این کشور را برای سایر ملل دو چندان کرده است . گرجستان به دلیل وجود امنیت اجتماعی و اقتصادی بالاتر نسبت به کشورهای همسایه ورهمچنین داشتن مردم مهمان نواز ، مهربان ، فرهنگ غنی و زیبا ، سیاست صلح طلباته و ارتباط خوب با کشورهای دنیا به ویژه اروپا و آمریکا شرایط دلپذیری را برای زندگی فراهم آورده که این روزها باعث انتشار تبلیغات وسوسه انگیز شرکت های مهاجرتی و توریستی شده به طوریکه عده ای معدود پا را از تبلیغات سالم فراتر گذاشته و با ادعاهای دروغین قصد فریب افرادی را دارند که حاضرند بهای زندگی آرام و اذت بخش در این کشور را بپردازند . آب و هوای مناسب و دوری از شلوغی های زندگی روزمره در شهرهای بزرگ جهان از دلایل توجه ایرانیان علاقه مند به دریافت اقامت در این کشور است . اما این تمایل نباید باعث فریب ناشی از انتشار مطالب جعلی و دروغین برخی افراد و موسسات برای جذب کاربر بر روی سایت ها و شبکه های اجتماعی شود. در این میان انتخاب مشاور مهاجرتی و اقامتی مناسب و مطمئن می تواند از تبدیل شدن رویای شما به سراب جلوگیری کند .کروه مشاوران سیسمو گروپ در ادامه شما را به راه های مطمئن سفر و مهاجرت به کشور گرجستان آشنا خواهد کرد.

راه های دریافت اقامت موقت گرجستان :

- خرید ملک در گرجستان به ارزش حداقل 100 هزار دلار امریکا

- تحصیل در مدارس یا دانشگاه های گرجستان

- اقامت کاری که به منزله کار در شرکتی است که شرایط دریافت اقامت را برای شخص داشته باشد ( 50 هزار لاری درآمد مورد تاًیید اداره مالیات به ازای هر کارمند خارجی فعال در شرکت و حداقل حقوق حدود 1200 لاری گرجستان برای فرد . نکته : شرکت می تواند برای خود شخص نیز باشد )

راه های دریافت اقامت دائم گرجستان :

- سرمایه گذاری در کسب و کار به ارزش حداقل 300 هزار دلار آمریکا

- سرمایه گذاری خرید ملک در گرجستان به ارزش حداقل 300 هزار دلار آمریکا

نکته بسیار مهم این است که شخص دریافت کننده اقامت گرجستان چه از نوع موقت و دائم ، پس از دریافت اقامت خود می تواند برای همسر ، فرزندان زیر 18 سال و پدر و مادر خود نیز اقامت دریافت کند.

مجددا به این نکته می پردازیم ویزای بازنشستگی گرجستان یا اقامت گرجستان ویژه بازنشستگان یک دروغ بزرگ است و بازنشستگان محترم تنها از طریق یکی از روش های فوق می توانند اقامت گرجستان را برای خودشان و خانواده محترمشان دریافت کنند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها