رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 529010

آمریکا نگران حزب الله لندن و واشنگتن است

ساعت 24-نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی موجب شد تا سیلی‌ها یکی پس از دیگری توسط مظلومان بر صورت آمریکا بخورد و این کشور بداند که دیگر در منطقه جایی ندارد.

حجت الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی صادقی گفت: شهادت حاج قاسم، مرگ تدریجی استکبار را شتاب بخشید و امروز سیلی‌ها یکی پس از دیگری بر صورت آمریکا می‌خورد.

وی اضافه کرد: شهادت سردار سلیمانی، شکست و فروپاشی رژیم صهیونیستی را نیز سرعت بخشیده تا جایی‌ که امروز سران آنها در خانه‌های خودشان نیز امنیت ندارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: امروز دیگر آمریکا نگران حزب الله ایران، حزب الله لبنان، یمن، عراق و سوریه نیست، بلکه نگران حزب الله لندن و واشنگتن است.

وی اضافه کرد: دشمن بداند که ترور سردار سلیمانی و شهید فخری‌زاده، این بزرگان را به آرزویشان نزدیک کرد و آنها را به حیات ابدی رساند و در دنیا این شهادت‌ها عامل بقای مکتب شهیدان است.

حجت‌الاسلام حاجی‌ صادقی اضافه کرد: شهادت سردار سلیمانی موجب شکوه و بالندگی مکتب او و در بین دوستانش موجب ظهور نیروها و در بین دشمنانش موجب تشدید افول آنها شد تا جایی که امروز خود سردمداران استکبار اعتراف می‌کنند که تمام مولفه‌های قدرت آمریکا در حال از بین رفتن است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به موشک‌باران پایگاه عین الاسد در عراق اظهار داشت: این تنها ملت ایران بود که توانست با اقتدار خود، پهباد فوق مدرن آمریکا را در زمان حیات حاج قاسم سرنگون و عین الاسد را بعنوان پایگاهی نظامی پس از حیات حاج قاسم موشک‌باران کند.

وی ادامه داد: این موشک‌باران هیمنه آمریکا را درهم شکست و امروز رسانه‌های غربی اعتراف می‌کنند که هدف ایران از این موشک‌باران گرفتن تلفات نبود بلکه به دشمن نشان داد که قدرت و دقت موشک‌های ایرانی چقدر است.

حجت‌الاسلام حاجی‌ صادقی خاطرنشان کرد: مکتب حاج قاسم مکتب فرمانبری از ولایت است و در اصل، نقطه اشتراک حاج قاسم سلیمانی، حاج احمد کاظمی و آیت الله مصباح، فرمانبری از ولایت است.

وی به مصادیق ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری آیت الله مصباح اشاره کرد و گفت: اگرچه همه علما ولایت‌مدارند ولی من مانند آیت الله مصباح ولایت‌پذیر ندیدم.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه شهیدان سلیمانی و حاج احمد کاظمی در مکتب امام خمینی (ره) پرورش یافته‌ بودند، افزود: مکتب حاج قاسم در اصل، مکتب سربازی ولایت است چون این شهید موفقیت خود را در پرتو سربازی ولایت می‌دانست.

وی افزود: شهید حاج احمد کاظمی نیز سربازی ولایت‌مدار بود و پیوند قلبی با حاج قاسم سلیمانی داشت تا جایی‌ که شهید سلیمانی در شهادت حاج احمد بشدت می‌گریست و می‌گفت به مقام شهید کاظمی غبطه می‌خورم.

حجت الاسلام حاجی‌ صادقی با بیان اینکه ماندگاری این بزرگان بواسطه بندگی خداست، تصریح کرد: این شهیدان خود را نمی‌دیدند و اول بر نفس خود غلبه یافتند و بعد بر عالم تاثیرگذار شدند و این عشق حاج قاسم به خدا بود که او را الهی کرد.

وی اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی با عمل به دستورات خدا به مقامی رسید که به یک مکتب تبدیل شد و دل ها را تصرف کرد تا جایی که مردم آنچنان در مراسم تشییع پیکر او حاضر شدند و پس از یک سال، اینچنین در مراسم او حضور می‌یابند.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی و شهید کاظمی‌ها معتقد بودند غیر از خدا کسی شایستگی عبد بودن را ندارد لذا راه رهایی از همه عبودیت‌ها را در عبد خدا بودن می‌دانستند و راه دستیابی به عبودیت خدا را نیز از معبر ولایت و فرمانبرداری از ولی خدا دنبال می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: مکتب شهید سلیمانی، مکتب عملگرایی، کارآمدی و تعبد به شریعت است لذا امروز اگر بدنبال کارآمدترین افراد هستیم باید بدانیم که دغدغه‌مندترین و خدمتگزارترین مسوولان، کسانی هستند که خود را نبینند بلکه مردم را برای خدا ببینند.

وی با بیان اینکه مسوولیت، نعمت خداوند برای خدمت به مردم‌ است، افزود: کارآمدی را کسانی دارند که از رنگ الهی بیشتری برخوردارند چون این افراد از خود عبور کرده‌ و بدنبال دعوت مردم به حول خود نیستند.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی تصریح کرد: مردم از مسوولان، حرکت در راه مکتب حاج قاسم را مطالبه می‌کنند و معتقدند که آنان باید برای خدا خدمت به مردم را پیشه خود سازند و ضرورت دارد که مدیران کشور، فرهنگ حاج قاسم را دنبال کنند.

وی تاکید کرد: شهید سلیمانی حتی در هنگام زلزله نیز در کنار مردم بود و امکانات مقاومت را به یاری مردم می آورد و امروز نیز حل مشکلات کشور در پرتو وجود مدیران حاج قاسم گونه است نه مدیرانی که بله‌گوی استکبار باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه در بخش دیگر سخنان خود، گفت: شهادت، امتیاز ویژه‌ای است زیرا قرآن در باره سایر عبادات می‌گوید شاید بواسطه انجام آن بتوان به رستگاری رسید ولی در خصوص شهادت تاکید می‌فرماید که شهید نزد خدای خود روزی می‌خورد.

وی ادامه داد: شهید پس از رسیدن به مقصود از آنچه خداوند به ایشان عطا می‌کند بسیار خوشحال می شود و دیگران را به این مسیر بشارت می‌دهد.

به گزارش ایرنا، مراسم نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، شهدای هواپیمای اوکراینی، سالگرد شهید حاج احمد کاظمی و شهدای عرفه، اربعین شهید فخری‌زاده و بزرگداشت آیت الله مصباح ‌یزدی، عصر پنجشنبه در فضای باز گلستان شهدای اصفهان با حضور مسوولان کشوری و لشکری استان با رعایت موازین بهداشتی برگزار شد.

پس از این سخنرانی، مردم و مسوولان با حضور بر مزار شهید حاج احمد کاظمی و شهدای عرفه، ۱۱ شهید هواپیمای اوکراینی و شهدای مدافع حرم به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کردند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها