رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 529849

روحانی: حیات سیاسی رئیس‌جمهور قمارباز آمریکا تا همیشه تمام شد

ساعت24-رئیس‌جمهور با بیان اینکه رئیس‌جمهور آمریکا دارای یک تفکر تاجرمآبانه و قماربازانه بود، گفت: آنها می‌خواستند سه ماهه نظام را سرنگون کنند اما خودشان سرنگون شدند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز(چهارشنبه) در جلسه هیئت دولت اظهار کرد: در ۲۶ دی ماه سال ۵۷ شاهد فرار آن مزدور بودیم که نمادی برای رسوایی استبداد و استعمار خاجی در ایران بود. امروز هم با یک پدیده کم نظیری در سقوط یک مستبد در آمریکا مواجه هستیم.

روحانی گفت: در آمریکا یک سقوطی را همراه با سرافکندگی و رسوایی از سوی کاخ سفید می‌بینیم و این نشانه این است که در دنیا قلدرمآبی، نژادپرستی و زیر پار گذاشتن قانون پایان خوبی نخواهد داشت.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از مهر بخوانید؛

* در طول سه سال گذشته مردم صبور ما در برابر این تروریسم تاریخی مقاومت کردند و علیرغم اینکه آنها می‌خواستند سه ماهه نظام را سرنگون کنند خودشان سرنگون شدند. این روزها شاهد پایان یک دولت نیستیم بلکه شاهد شکست سیاست فشار حداکثری هستیم.

* حیات سیاسی این افراد در امریکا تا همیشه تمام شده است. در کنار آن رئیس‌جمهور یک وزیر خارجه سفیه و یک مشاور امنیت ملی نادان هم قرار داشت. خود رئیس جمهور هم دارای یک تفکر تاجرمآبانه و قماربازانه بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها